خيرخواه: انگيزه زيادي براي گلزني داشتم

b_150_100_16777215_00_images_stories_image634381101618032500.jpg

مهاجم پاس همدان گفت: انگيزه زيادي براي گلزني داشتم چون مدتي را به دليل مصدوميت از دست داده بودم. با اين گل هم شرايط پاس بهتر شد و هم شرايط روحي خودم.  

زننده تک گل سه امتيازي پاس در بازي جنجالي مقابل راه آهن، پاسخ مصاحبه هاي بازيکنان و کادر فني حريف را داده است.

فرهاد خيرخواه در گفت و گو با "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان" درباره حاشيه‌هايي که در بازي با راه‌آهن پيش آمد، اظهار داشت: ابتدا بايد بگويم که در نيمه اول خوب بازي نکرديم و در نيمه دوم با صحبتهايي که مديرروستا انجام داد بهتر از نيمه اول بوديم. اين بازي به دليل اينکه شرايط جدول براي هر 2 تيم حساس بود، اهميت خاصي داشت.

 

وي ادامه داد: در دقايق پاياني بازي موفق شديم از روي نقطه پنالتي به گل برسيم و همين پنالتي باعث شد تا راه‌آهني‌ها واکنش بدي نشان دهند و يکي از بازيکنان آنها با من درگيري فيزيکي پيدا کرد که داور آن را خطاي پنالتي اعلام کرد.

زننده تک گل پاسي‌ها افزود: وقتي پشت توپ ايستادم مطمئن بودم که مي‌توانم آن موقعيت را به گل تبديل کنم. انگيزه زيادي براي گلزني داشتم چون مدتي را به دليل مصدوميت از دست داده بودم. با اين گل هم شرايط پاس بهتر شد و هم شرايط روحي خودم.

مهاجم پاس خاطرنشان کرد: راه‌آهني‌ها چون نتوانستند پنالتي‌شان را تبديل به گل کنند، ناراحت هستند ضمن اينکه پنالتي آنها مشکوک بود.

خيرخواه درباره نتايج اخير پاس اظهارداشت: تيم ما نياز به شوک داشت. اولين شوک تغيير مديريتي بود و دومين شوک برگشت مديرروستا به تيم ما بود. الان هم براي ماندن در ليگ برتر نمي‌جنگيم بلکه براي اينکه جايگاهمان را يک رقمي کنيم مبارزه مي‌کنيم.

فرهاد خيرخواه در شرايطي موفق شد از روي نقطه پنالتي تيمش را به گل برساند که راه‌آهني‌ها معتقدند گرفتن خطاي پنالتي از سوي داور درست نبود. اين اختلاف بين دو تيم و البته اتفاقات و درگيري هاي جريان بازي باعث به وجود آمدن مسائل ديگري شده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن