علي دوستي مهر: آینده از آن فوتبال همدان است

b_150_100_16777215_00_images_stories_010.jpgسرمربی تیم ملی نوجوانان کشور گفت: استان همدان با برنامه ریزی صورت گرفته در آینده حرفهای بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

علی دوستی مهر با اشاره به اردوی تدارکاتی تیم خود در همدان افزود: در سال 89 بیشتر به استعدادیابی و شناخت نفرات مستعد روی آورده بودیم و در سال جدید در حال شناسایی ترکیب اصلی خود هستیم و از بین 60 بازیکن به دنبال انتخاب بهترین ها هستیم.

 

وی ادامه داد: در این اردو 28 بازیکن را فراخوانده ایم تا از آخرین وضعیت انها با خبر شویم و روی مسائل تاکتیکی انها نیز بیشتر کار کنیم.

 

سرمربي تيم ملي نوجوانان ايران اضافه کرد: در اردو بیشتر کارهای بدنسازی و تاکتیکی را در دستور کار داریم و با توجه به شرایط همدان میتوانیم در این اردو به اهداف خود برسیم.

دوستي مهر اظهار داشت: این اردو مقدمه ای برای شناخت بازیکنان جهت شرکت در تورنمنت قزاقستان است زیرا تیم ما با شرکت در این تورنمنت میتواند به یک هماهنگی و تجربه مفیدی دست پیدا کند و لازم به ذکر است که این تورنمت از پنجم تا یازدهم اردیبهشت در آلماتی پایتخت قزاقستان برگزار خواهد شد.

وي انتخاب همدان را به میزبانی اردو خوب توصیف کرد و بیان داشت: همدان با توجه به شرایط آب و هوایی، علاقه مسئولین فوتبال و شخص مهندس صوفی به تیم های پایه، عملکرد قابل قبول در آسیا ویژن و حتی برگزاری موفق میزبانی مسابقات زیر 14 سال آسیا، همگی و همه باعث شد در انتخاب همدان به عنوان میزبان اردو حتی شک و شبه های نکنیم.

اين مربي ادامه داد: شهر همدان خوشبختانه زیر ساختهای خوبی دارد و یک تیم می تواند به راحتی بدون هیچ مشکلی در همدان اردو بزند و به نظر من در آینده می توان همدان را به عنوان پایلوتی برای میزبانی اردو های تیم های ملی انتخاب کرد.

دوستی درباره دیدار دوستانه نیز بیان داشت: دیدار تدارکاتی بسیاری خوبی را برابر تیم امید پاس همدان انجام دادیم و در حالی که با توجه به شرایط سنی کمتر و تجربه و آمادگی کمتر نسبت به حریف، بازی خوبی را ارئه دادیم.

وی ادامه داد: در این بازی تیم ما تا دقیقه 70 با نتیجه دو بر صفر جلو بودیم که با اخراج یکی از بازیکنانمان سه گل دریافت کردیم و با توجه به پذیرا شدن شکست از تمامی بچه ها راضی هستم.

دوستی اضافه کرد: تیم نوجوانان کشور برابر تیمی به میدان رفت که مربی آنها یکی از بهترین مربیان پایه کشور است و به نظر محمد بهگندم تیم خوبی را در اختیار دارد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران آینده را از آن فوتبال همدان عنوان کرد و تصریح نمود: استان همدان اهداف بزرگی را دارد و مسئولان هبئت فوتبال این استان برنامه ریزی مناسبی را برای رشد فوتبال همدان کرده اند.

وی ادامه داد: آینده از آن فوتبال همدان است و من هم در این راه از هیچ کوششی برای رشد فوتبال در همدان دریغ نخواهم کرد زیرا رشد فوتبال در همدان یعنی رشد فوتبال ایران و امیدوارم در آینده شاهد ارتقا فوتبال همدان باشیم.

این مربی پایه تاکید کرد: موفقیت تیم های پایه کشور مرهون زحمات بی دریغ و خستگی ناپذیر مربیان پایه شهرستانی است که بازیکنان را پرورش میدهند و من فقط از میان این همه استعداد گلچین میکنم و باید عرض کنم که من به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور خدمتگذار و کوچک همه مریان پایه کشور هستم.

علی دوستی مهر در پایان خاطر نشان کرد: آینده درخشانی و روشنی را برای این تیم ملی میبینم و امیدوارم با برنامه ریزی فدراسیون و کادرفنی بتوانیم تیم بزرگی را برای آینده فوتبال این مملکت بسازیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن