تیم استاد شدیدی قهرمان مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام رمضان شد

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgرئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال استاد شدیدی با شکست تیم شهدای الوند عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام رمضان را کسب کرد.
به گزارش "همدان فوتبال"، هادی بلاغی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام رمضان اظهار داشت: مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم و سردار شهید علیرضا شمسی‌پور با حضور ۵ تیم و ۱۲۰ فوتبالیست پیشکسوت به میزبانی شهرداری در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار شد.
وی افزود: تیم‌های پیشکسوتان استاد شدیدی، شهید شمسی‌پور، شهدای الوند، سردار همدانی و پیشکسوتان فرهنگی ۶ شب در زمین چمن مصنوعی شهرداری با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به نتایج این رقابت‌ها گفت: در فینال این مسابقات دو تیم استاد شدیدی و شهدای الوند به مصاف یکدیگر رفتند که تیم استاد شدیدی با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و قهرمان این رقابت‌ها شد.
بلاغی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب تیم شهدای الوند در جایگاه دوم ایستاد و تیم شهید شمسی‌پور هم سوم شد همچنین تیم سردار همدانی نیز کاپ اخلاق این مسابقات را دریافت کرد.
وی با اشاره به هدف از برگزاری این رقابت‌ها گفت: بدون شک اهدای کاپ و مدال و عنوان قهرمانی در اینگونه رقابت‌ها ملاک اصلی نیست همین که شهرداری همدان توانست بزرگان و پیشکسوتان فوتبال همدان را چند شب در کنار هم جمع کند و شور نشاطی خاصی را در بین این رده‌سنی داشته باشیم به هدف خود رسیده‌ایم.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا در تعداد رشته‌های ورزشی بیشتری بتوانیم مسابقات پیشکسوتان را به بهانه‌های مختلف برگزار کنیم.
بلاغی با اشاره به ظرفیت بالای ورزش شهرداری همدان گفت: ما از نظر زیرساخت ورزشی امکانات خوبی نظیر چندین سالن استاندارد ورزشی، چمن مصنوعی، استخر و سالن بدنسازی مجهز و استاندارد داریم که امکان برگزاری و میزبانی مسابقات مختلف ورزشی را فراهم می‌کند.
وی افزود: این امکانات متعلق به تمام اقشار جامعه در تمام رده‌های سنی بوده و تا جایی که توان داشته باشیم برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی شهروندان برگزاری اینچنین مسابقاتی را خواهیم داشت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن