ماجرای درگیری با داور در بازی شهرداری همدان و فجر سپاسی

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_hadiboluri.jpgمعاون ورزشی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان نسبت به برخی اتفاقات رخ داده و درگیری شماری از هواداران این تیم با داور در جریان بازی مقابل فجرسپاسی شیراز مدعی شد که در انعکاس این ماجرا بزرگ نمایی شده است.
به گزارش "همدان فوتبال"، هادی بلوری روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با تشریح بیشتر این اتفاق گفت: با توجه به عدم تمرکز کافی و ناتوانی داور در مدیریت بازی که باعث تحریک تماشاگران شده بود بعد از پایان بازی ۲ تن از تماشاگران برای اعتراض به داور وارد رمین شده بودند که با ورود به موقع عوامل تیم ما و کمک بازیکنان کادر داوری سریع و بدون مشکلی وی را به رختکن هدایت کردند.
وی اظهار داشت: این اتفاق پس از پایان بازی این هفته مقابل فجرسپاسی شیراز افتاد و انگشت شمار تماشاگرنما وارد زمین شده و به سمت داور رفتند.
وی بیان کرد: قضاوت داور بازی براساس مستندات پراشتباه بود به خصوص در ۲ صحنه مسلم که پنالتی به سود تیم ما اعلام نشد و همین مساله موجب عصبانیت هواداران شده بود.
بلوری ادامه داد: عوامل تیم ما به محض اینکه عده ای تماشاگرنما پس از بازی وارد زمین شدند، اطراف داور را محاصره کردند و آنها به سمت رختکن هدایت شدند.
وی با تاکید براینکه برخی سعی دارند این اتفاق را پرحادثه جلوه بدهند و به آن دامن می زنند، افزود: کادر داوری با سلامت کامل همدان را ترک کرد و عوامل انتظامی و حفاظت فیزیکی آنها را همراهی کردند.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با تاکید بر اینکه اشتباهات داوری هر چند جزئی از فوتبال است اما برخی صحنه های جبران ناپذیر هواداران یک تیم را از روی تعصب، عصبانی می کند، خاطرنشان کرد: تمام مستندات و دفاعیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارایه داده ایم.
وی با رد هرگونه دخالت مربی و بازیکن اعلام شده در گزارش نماینده فدراسیون به کمیته انضباطی گفت: همه عوامل تیم برای محافظت از کادر داوری با وجود خستگی ناشی از بازی و شکست، اقدام کردند و انتظار داریم از این رفتار ما تقدیر شود.
مسابقه بین تیم‌های شهرداری همدان و فجر شهید سپاسی از سری رقابت‌های لیگ دسته اول که در چارچوب هفته سی و یکم لیگ یک به میزبانی همدان برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن