معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خبر داد؛

برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام رمضان به میزبانی همدان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_alirezasharifi.jpgمعاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام رمضان یادبود شهدای مدافع حرم و شهید شمسی‌پور به میزبانی شهرداری همدان در حال برگزاری است‌.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از مهر، علیرضا شریفی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان اظهار کرد: با توجه به لزوم ایجاد شور و نشاط در سنین پیشکسوتان امسال در ماه مبارک رمضان شهرداری همدان تصمیم گرفت مسابقات فوتبال پیشکسوتان را برگزار کند.
وی افزود: این مسابقات با عنوان جام رمضان یادبود شهدای مدافع حرم و سردار شهید علیرضا شمسی‌پور با حضور ۵ تیم پیشکسوتان از روز جمعه ۱۸ فروردین ماه آغاز شده است.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها گفت: تیم سردار شهید همدانی، شهید شمسی‌پور، پیشکسوتان فرهنگی، الوند همدان و استاد شدیدی ۵ تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند.
وی خاطرنشان کرد: در روز نخست تیم فوتبال پیشکسوتان استاد شدیدی با نتیجه ۴ بر ۳ تیم شهید شمسی‌پور را شکست داد، تیم سردار شهید همدانی و الوند همدان در طول ۹۰ دقیقه به نتیجه یک بر یک رسیدند و در ضربات پنالتی الوند همدان به پیروزی رسید.
وی با اشاره به نتایج شب گذشته این مسابقات بیان کرد: دیشب نیز تیم فوتبال پیشکسوتان استاد شدیدی در دومین دیدار خود با ۳ گل از سد پیشکسوتان فرهنگیان گذشت.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: فینال و رده‌بندی این مسابقات پس از شب‌های مبارک قدر و شهادت حضرت علی علیه السلام برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه توجه به رده پیشکسوتان از سیاست‌های ورزش شهرداری همدان است، گفت: بعد از مدت‌ها شاهد شور و نشاط پیشکسوتان همدانی بودیم در تلاش هستیم بتوانیم این گونه مسابقات را در رشته‌های مختلف برای پیشکسوتان همدانی برگزار کنیم.
وی افزود: امکانات و زیرساخت‌های مناسب ورزشی شهرداری همدان همچون چمن مصنوعی، سالن ورزشی، استخر و سایر زیرساخت‌های مناسب به ما این امکان را می‌دهد که مسابقات مختلفی را برگزار کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن