نایب رئیس فدراسیون همگانی:

بانوان استقبال خوبی از مینی فوتبال دارند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_170479501.jpgسرپرست نائب رئیسی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور گفت: مینی فوتبال از جامعه آماری بالا در بین ورزش های فعال در بخش بانوان کشور برخوردار است.
به گزارش‌ "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، زهرا مشهدی روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان شهرستان همدان در بخش بانوان اظهار داشت: ۴۱ هزار و ۲۱۲ تیم در مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان کشور حضور دارند و سهم استان همدان ۶۱۸ تیم است.
وی اضافه کرد: مخاطب پذیری فوتبال و برخورداری از زیرساخت های این رشته ورزشی موجب شده گرایش چشمگیر در مسابقات مینی فوتبال داشته باشیم.
وی بیان کرد: مینی فوتبال ظرفیت بسیار خوبی را در فوتبالیست ها به ویژه بانوان ایجاد کرده تا توانمندی خود را در این رشته به منصه ظهور قرار دهند.
مشهدی ادامه داد: نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان یک هدف بزرگ در فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور است که جمعیت آماری قابل توجهی در این رویداد فعال کرده است.
سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور خاطرنشان کرد: این مسابقات در سطح شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود.
وی با تمجید از عملکرد هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: همدان از استان های نمونه در برنامه ها و رویدادهای ورزش همگانی‌ کشور است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن