حاجی بابایی:

غرب کشور نیاز به تیم لیگ برتری فوتبال دارد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_hajibabayi.jpgنماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: غرب کشور نیاز به نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور دارد و هدفگذاری ما حضور در لیگ برتر است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا حمیدرضا حاجی‌بابایی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از برترین های فوتبال استان همدان اظهار داشت: هدفگذاری ما حضور در لیگ برتر است و از مهدی تاج رئیس فدراسیون خواسته ایم به فوتبال همدان کمک کند.
وی اضافه کرد: ۱۶ سال هر کمکی که تیم پاس نیاز داشت، انجام دادیم اما متاسفانه مدیریت ها با جان برای این تیم کار نکردند.
حاجی‌بابایی ادامه داد: همدان دارای بهترین زیرساخت های ورزشی به خصوص فوتبال است و شایسته داشتن تیم در لیگ برتر هستیم.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون رایزنی های لازم را لا پتروشیمی هگمتانه حامی بخش خصوصی جهت حمایت از تیم پاس انجام داده ایم و پیگیری مسائل این تیم هستیم.
حاجی‌بابایی با قدردانی از حسن خانجانی موقر دادستان همدان در ورود به حل مشکلات پاس، خاطرنشان کرد: اولین استانی هستیم که دادستان وارد میدان فوتبال شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز گفت: از زمان ورود علی حقیقی مدیرکل ورزش وجوانان همدان، شاهد توسعه این استان بوده ایم.
حسن رضانیا افزود: پایه های رشد ورزش همدان در ۲۰ ماه گذشته ریل گذاری شده و باید حمایت شود.
وی فوتبال را ظرفیت مهم در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه و هیجانات روحی مثبت موجب کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن