سرمربي پاس نوين: بعضي‌ها چشم ندارند موفقیت ما را ببینند

b_150_100_16777215_00_images_stories_talaei.jpgتيم فوتبال پاس نوين در هفته دوازدهم ليگ دسته دوم به 3 امتياز با ارزش دست يافت تا با آرامش بيشتري به يكه‌تازي خود در صدر جدول ادامه دهد.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان پیام"، سرمربي تيم فوتبال پاس نوين پس از پايان بازي كسب 3 امتياز را با ارزش دانست و گفت: هر چند 3 امتياز شيرين از تيم ته جدولي چوكا گرفتيم اما از بازي راضي نيستم و بازيكنان در نواختن ضربات آخر اشتباه كردند.  

 

 

رضا طلايي افزود: ما مي‌توانستيم با گل‌هاي بيشتري در اين بازي پيروز شويم و تفاضل گل خود را افزايش دهيم؛ زيرا در بازي‌های برگشت، تيم‌ها از يكديگر شناخت خواهند داشت و كسب امتياز سخت خواهد شد.

وي قضاوت داور بازي را چندان عادلانه ندانست و اظهار داشت: اين داور رشتي با سوت‌هاي بي‌موقع خود تيم را آزار داد؛ ما كار خود را مي‌كنيم و در بازي‌هاي داخلي نبايد به هيچ تيمي باج بدهيم.

سرمربي موفق پاس كه از روي سكو به همراه سرپرست تيم، بازي بازيكنانش را تماشا مي‌كرد در خصوص محروميت خود گفت: متأسفانه بعضي‌ها چشم ندارند موفقيت‌هاي پاس نوين را ببينند و براي ما مشكل‌ساز هستند. حدود 40 روز قبل وقتي قصد تمرين داشتيم متوجه شديم كه همزمان كلاس مربيگري D     نيز در زمين 15 هزار نفري در حال انجام است و با آنكه وقت زمين به تيم ما تعلق داشت ولي حاضر شديم كه نيمي از آن را براي ادامه كلاس بدهيم كه با ما برخورد خوبي نداشتند و ما نيز اجازه ادامه كلاس را نداشتيم و حال با گذشت 40 روز بدون آنكه در كميته انضباطي فدراسيون مطرح شود و رئيس هيأت مطلع گردد رئيس حراست تربيت‌بدني به دور از چشم هيأت فوتبال به فدراسيون نامه‌نگاري كرده و فدراسيون محروميت 3 جلسه‌اي را براي ما در نظر گرفته است.

وي افزود: متأسفانه دبير هيأت نيز با تأخير نامه محروميت را به ما داد و رئيس هيأت نيز با اظهار بي‌اطلاعي در چند روز گذشته در تلاش است تا محروميت ما را برطرف كند.

طلايي اظهار داشت: چرا بعضي از دوستان از كسب نتايج خوب پاس نوين ناراحت هستند؟ اين تيم با بازيكنان بومي نتايج خوبي گرفته و صدرنشين است پس ما را حمايت كنيد و كمتر چوپ لاي چرخ ما بگذاريد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن