اوليايي: براي پاس فقط بايد دعا كنيم

b_150_100_16777215_00_images_stories_12-3-1388_image633795431717031250.jpgمديرعامل سابق باشگاه فرهنگي ورزشي پاس همدان گفت: هر روز يك اتفاق در فوتبال همدان و در راس آن براي پاس رخ مي دهد و مشكلات تا سال‌هاي سال در اين باشگاه باقي خواهد ماند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، كاظم اوليايي در گفت‌وگو با "ايسنا" افزود: باشگاه پاس زماني كه به همدان انتقال پيدا كرد داراي مجمع بود، به اين معني كه استاندار همدان، امام جمعه و مسئولين و نمايندگان مجلس در اين مجمع حضور داشتند و اين افراد اعضاي هيات مديره را انتخاب كردند و مديرعامل نيز به مانند يك مجري اداره امور را بر اختيار داشت.   وي ادامه داد: مشكلات پاس از جايي شروع شد كه ديگر مجمع ناديده گرفته شد و همه چيز شخصي صورت پذيرفت و سليقه‌هاي روزگار پاس را سياه كرد و اين مشكلات روز به روز بيشتر مي شود كه كمتر نمي شود.

 

وي ادامه داد: مشكلات پاس از جايي شروع شد كه ديگر مجمع ناديده گرفته شد و همه چيز شخصي صورت پذيرفت و سليقه‌هاي روزگار پاس را سياه كرد و اين مشكلات روز به روز بيشتر مي شود كه كمتر نمي شود.

 

اوليايي اضافه كرد: كار بدست آقايان از حوزه صحيح خود خارج شد و سليقه اي برخورد كردن، سبب شد تا هيات مديره هم ناديده گرفته شود و افول پاس نيز از همان زمان آغاز شد.

مديرعامل سابق باشگاه فرهنگي ورزشي پاس همدان تصريح كرد: آقاياني كه اجازه ندادند امور پاس در اساسنامه انجام شود، حالا بايد پاسخگو باشند.

وي اظهار كرد: عدم ثبات در مديريت به بدنه لطمه مي‌زند و وقتي كه بدنه يك مجموعه آسيب ببيند، اتفاقاتي رخ مي دهد كه كل مجموعه از هم پاشيده مي شود.

وي ادامه داد: افرادي در راس پاس كار مي‌كنند كه مقطعي و گذرا هستند، در اين صورت برنامه‌هايي كه تدوين مي‌شود كوتاه مدت خواهد بود و در كوتاه مدت نمي‌توان موفق شد.

اوليايي خاطرنشان كرد: فوتبال در همدان مريض شده و اين درد هم از بالا به بدنه پاس تزريق شده و موجب ناديده گرفتن مجمع مي‌شود. همين رفت و آمدهايي كه امروز شاهد آن هستيم.

پيشكسوت فوتبال افزود: دنيا امروز از فوتبال براي معرفي ظرفيت‌ها، تحولات اقتصادي و توامندي‌هاي خود استفاده مي‌كند و پاس نيز همين نقش را در دو سال اول براي همدان ايفا مي‌كرد و به موتور توسعه استان تبديل شده بود.

وي عنوان كرد: آقايان تاريك نظر و كوتاه بين سبب شدند تا اين روند از مدار اصلي خود خارج شود، چند سال است كه اين حرفها را مي‌زنم، سليقه‌هاي شخصي پاس را نابود كرد.

اوليايي تصريح كرد: هركس خودش را بالاتر از قانون ببيند موفق نخواهد بود و افرادي در پاس وظايف را بر عهده دارند كه خود را بالاتر از قانون مي دانند.

وي درباره رفت و آمدهاي افراد در راس باشگاه پاس نيز خاطرنشان كرد: اين حركات به نفع پاس نخواهد بود.

اوليايي در پايان گفت: فقط بايد دست به دعا برداريم و براي موفقيت پاس دعا كنيم. ديگر هيچ كس نمي‌تواند مشكل اين تيم را حل كند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن