افتخاري: حدود سه ميليارد به پاس تزريق شده است

b_150_100_16777215_00_images_stories_kadre_modiriyate_pass_eftekhari.jpgمديركل اداره ورزش و جوانان استان از تزريق حدود سه ميليارد تومان به تيم پاس خبر داد و گفت: تيم پاس از جمله معدود تيم‌هاي دسته‌اولي است كه تاكنون نزديك سه ميليارد تومان به اين تيم تزريق شده است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا صوفي با پول برگشته گفت: پاس تاكنون كم‌ هزينه نكرده است. شما كدام ليگ يكي را سراغ داريد كه حدود 3 ميليارد گرفته باشد. گهر زاگرس كه پاس را شكست داد زير 500 ميليون گرفته است.

وی در خصوص دلايل اين رفت و آمدها گفت: خود صوفي به اين پرسش، پاسخ خواهد داد و كاري را كه صوفي آغاز كرده است خود نيز به پايان خواهد برد.وي در خصوص دلايل اين رفت و آمدها گفت: خود صوفي به اين پرسش، پاسخ خواهد داد و كاري را كه صوفي آغاز كرده است خود نيز به پايان خواهد برد.

سيد عبدي افتخاري به حضور مجدد صوفي در رأس باشگاه پاس اشاره كرد و گفت: پس از جلسات متعدد هيأت مديره از عباس صوفي مديرعامل سابق خواست تا به پاس برگردد كه سرانجام رايزني‌ها نتيجه داد و صوفي قبول كرد تا سكان هدايت باشگاه را در دست بگيرد. افتخاری افزود: حدود دو ماه است كه سرپرستي بنده در پاس به اتمام رسيده و حال سكان در دستان عباس صوفي است.

افتخاري در پايان ابراز اميدواري كرد كه با بازگشت صوفي پاس دوباره به روزهاي اوج خود بازگردد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن