سرمربی پاس نوین همدان: امیدوارم قهرمان نیم فصل شویم

b_150_100_16777215_00_images_stories_talaei.jpgسرمربی پاس نوین همدان گفت: امیدوارم با کسب نتایج مطلوب قهرمان نیم فصل لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور شویم.

رضا طلایی‌منش، صبح امروز در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان افزود: با بردی که این هفته بدست آوردیم، با یک بازی کمتر به صدر جدول گروه دست پیدا کردیم.

 

وی ادامه داد: راهی سخت در پیش دارم و از حالا نمی‌شود درباره قهرمانی یا صعود به دسته بالاتر قولی داد یا نظری ارائه کرد، اما همه تلاشمان را به کار می‌بندیم تا به ایم مهم نائل شویم.وی ادامه داد: راهی سخت در پیش دارم و از حالا نمی‌شود درباره قهرمانی یا صعود به دسته بالاتر قولی داد یا نظری ارائه کرد، اما همه تلاشمان را به کار می‌بندیم تا به ایم مهم نائل شویم.

 

طلایی‌منش در خصوص دیدارهای باقی‌مانده تا نیم فصل، تصریح کرد: هفته بعد باید در همدان رو در روی چوکای تالش قرار بگیریم و بعد در ورامین بازی خواهیم کرد و در پایان در دیدار عقب افتاده در برابر سایپا مهر کرج، یعنی همان تیمی که در جام حذفی مقابل استقلال بازی خوبی انجام داد، قرار بگیریم.

سرمربی پاس نوین با تقدیر از اسپانسر خصوصی تیم پاس نوین، اظهار داشت: خوشبختانه حمایت خوبی از تیم توسط شرکت عماد پیمان صورت گرفته و افراد سرمایه گذار آمادگی این را دارند که در صورت صعود تیم به لیگ دسته اول، باز هم تیم را پشتیبانی کنند.

وی افزود: امسال با کمتر 5 میلیارد ریال بسته شده و تیم‌های دسته اولی نیز با مبلغی در حدود 5/1 الی 2 میلیارد جمع می‌‌شوند که اسپانسر ما نیز در صورت صعود این مبلغ را تامین خواهد کرد.

طلایی‌منش با اشاره به اینکه پاس نوین از پایه در همدان شکل گرفته و با استفاده از توان بومی مراحل صعود را پیموده، خاطرنشان کرد: مثلا رشد فوتبال در همدان مرهون حضور پاس در این استان است اما امیدوارم در صورت صعود تیم ما به مدارج بالاتر دید منفی‌ای که در کشور نسبت همدان ایجاد شده، روی تیم ما نباشد.

سرمربی پاس نوین در پاسخ به این سوال که به عنوان یک کارشناس فوتبال نقاط ضعف پاس در عدم نتیجه‌گیری را حاصل چه چیزی می‌داند، اذعان داشت: پاس تیم خوبی است و بازیکنان و کادر فنی خوبی را نیز در اختیار دارد، اما به نظر من از همه فاکتورهای تیم به خوبی بهره‌برداری نمی‌شود که شاید در ادامه مسابقات و ایجاد شناخت بیشتر روی نفرات این مساله مرتفع شود.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات علی ضمیری در تیم ذوب و فلزات الوند به سبب کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل اول لیگ دسته سوم، ابراز امیدواری کرد که با صعود هر سه نماینده همدان به دسته بالاتر، رشد و توسعه فوتبال در همدان در کشور بر همگان محرز گردد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن