خطر کسر امتیاز بیخ گوش‌مان است؛ کمالوند: مسائل مالی پاس نگران‌مان کرده

b_150_100_16777215_00_images_stories_faraz_kamalvand.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: برخی مسائل مالی که در تیم به وجود آمده ما را نسبت به آینده پاس نگران کرده است.

به گزارش "همدان فوتبال"، فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد شرایط تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: شرایط فنی تیم بسیار خوب است و در جدول در رده دوم قرار داریم و نتایج خوبی کسب کرده‌ایم، اما برخی مسائل مالی که در تیم به وجود آمده کار را سخت و ما را نسبت به آینده تیم نگران کرده است.

سرمربی پاس همدان گفت: مدیران باشگاه و سرپرست تیم از مشکلات به خوبی آگاه هستند و من هم صحبت‌های بازیکنان را به آنها انتقال داده‌ام. از طرف دیگر طلبکاران سال‌های گذشته به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اند و احتمال کسر امتیاز وجود دارد و اگر این اتفاق بیفتد هر چه رشته کرده‌ایم پنبه خواهد شد.آن چیزی را که لازم بود به مدیران گفته‌ام و هشدار داده‌ام، اما اختیارم آن قدر نیست که بخواهم مسائل دیگر را بگویم.

کمالوند در مورد صحبت‌های سلمان کریمی، مدیرعامل شیرین فرار کرمانشاه در مورد اینکه گفته هیچ اتفاقی در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه رخ نداد، گفت: متاسفم که در فوتبال برخی می‌خواهند به هر قیمتی به پیروزی برسند. دیدار پاس و شیرین فراز به صورت زنده از تلویزیون پخش شد و همه دیدند که چه اتفاقاتی در زمین افتاد.

وی ادامه داد: یک سال در شیرین فراز به عنوان سرمربی حضور داشتم و سابقه نداشته که از تهران برای بازی‌های خاص لیدر بیاوریم، اما در این بازی برای آنها این اتفاق افتاد و وقتی بدون هیچ پیشینه‌ای شروع به فحاشی می‌کنند حتماً تحرکاتی پشت این مسائل بوده است. پس از این بررسی که کردیم متوجه بسیاری از مسائل شدیم.

سرمربی پاس همدان تاکید کرد: همه چیز را به قانون واگذار می‌کنیم و درصدد مظلوم نمایی و بی احترامی به حریف هم نیستیم و هر حکمی که قانون دهد، خواهیم پذیرفت. مسلماً اتفاقاتی که داخل زمین افتاد ناظر بازی، نماینده فدراسیون و خود داوران هم دیدند و می‌توانند اظهار نظر کنند.

وی در مورد اینکه کریمی گفته مربیان منشوری چرا باید در لیگ یک مربیگری کنند، گفت: به نظرم این شخص خواسته با مطرح کردن این موضوع افکار عمومی را به سمت دیگری سوق دهد. آنچه که مهم است اینکه فوتبال قانون دارد و درون مستطیل سبز  هر اتفاقی که می‌افتد ناظران گزارش می‌کنند و شما خواهید دید که گزارش آنها به سود و ضرر چه تیمی خواهد بود.

این مربی گفت: کرمانشاهی داور این دیدار سنگی که به نظر محمدی، دروازه‌بان ما اصابت کرد را دید و وقتی که بازی را قطع کرد گفت این یکی را دیگر خودم دیدم. حالا اگر برخی می‌خواهند صورت مسئله را پاک کنند، خودشان باید پاسخگو باشند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن