سرمربی پاس نوین در گفتگو با همدان فوتبال؛ اگر در ورزشگاه قدس بازی کنیم، تماشاگران بیشتری خواهیم داشت

b_150_100_16777215_00_images_stories_talaei.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس نوین همدان گفت: اگر بازیهای ما در ورزشگاه شهدای قدس برگزار شود، در هر بازی بیش از 1500 تماشاگر خواهیم داشت.

رضا طلایی‌منش پس از برد تیمش در برابر شهرداری برازجان در گفتگوی اختصاصی با "همدان فوتبال" در خصوص علت برگزاری دیدارهای تیم‌اش در ورزشگاه شهید مفتح، افزود: ما خودمان دوست داریم که در ورزشگاه قدس دیدارهایمان برگزار شود، اما چون سرمربی باشگاه در قراردادش شرط کرده که هیچ تیم دیگری در این ورزشگاه مسابقاتش را برگزار نکند ما در ورزشگاه مفتح در برابر حریفان خود صف‌آرایی می‌کنیم.

وی ادامه داد: من هنوز هم خودم را یک پاسی می‌دانم و معتقدم که پاس تیم اول شهر همدان است، بنابراین ضمن احترام گذاشتن به تصمیم و درخواست کمالوند، در ورزشگاه مفتح به مصاف حریفان می‌رویم، اما معتقدم که اگر در ورزشگاه قدس مسابقاتمان برگزار می‌شد به جای 70 نفر در هر مسابقه بیش از 1500 تماشاگر از نزدیک بازیهاین را نگاه می‌کرد.

سرمربی پاس نوین همدان وضعیت مالی این تیم را مناسب ارزیابی کرد و تصریح کرد: خوشبختانه شرکت عماد پیمان به عنوان اسپانسر تمام هزینه‌های تیم را تقبل کرده و تا اینجای کار هم هیچ چیز کم نگذاشته است، مدیران این تیم از افراد خاک خورده فوتبال هستند حمایت خوبی از بازیکنان دارند، حتی پاداش‌های برد را بلافاصبه پس از هر پیروزی نقدا به بازیکنان پرداخت می کنند.

طلایی منش هدف و سیاست تیم‌اش را صعود به رقابتهای لیگ دسته اول اعلام نمود و خاطر نشان کرد: امسال حرکتی جدید در تیم ایجاد شده و همه مردم همدان نیز بر این مساله اذعان دارند که پاس نوین پتانسیل صعود به لیگ دسته اول را دارد.

وی با انتقاد از داوریهای مسابقات در دیدارهای گذشته، اظهار داشت: متاسفانه داوران در ایم فصل چه در داخل خانه و چه در دیدارهای خارج از خانه خیلی ما را اذیت کرده‌اندو در هر بازی یکی دو پنالتی را از تیم ما گرفته‌اند، اما در زمینه آنچه به مسائل فنی مربوط می‌شود، چیزی کم نداریم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن