خیرخواه: داور مقصر اصلی سقوط پاس همدان به لیگ یک است

b_150_100_16777215_00_images_stories_image634381101618032500.jpgمهاجم تیم فوتبال پاس همدان درباره علت سقوط تیمش به لیگ دسته یک گفت: ما اصلا فکر سقوط به لیگ دسته یک را نمی کردیم و تا پایان بازی با استقلال امیدوار به ماندن در لیگ برتر بودیم؛ اما تیم نفت تهران در دقیقه 92 بازی را از تیم شاهین بوشهر برد و ما به جای این تیم به لیگ دسته یک سقوط کردیم.

فرهاد خیرخواه در گفتگو با "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، افزود: من در دقیقه 10 بازی مصدوم و نتوانستیم بازی را ادامه دهم اما در کل بازیکنان ما خوب بازی کردند و می توانستیم با استفاده از موقعیت های فراوانی که به دست آوردیم نتيجه را به نفع خود به پاین ببریم. 

وي در ادامه گفت: عدم موفقیت تیم ما در لیگ برتر تصمیم های نادرست مدیریت در انتخابات مربیان بود که به جز اصغر مدیر روستا هیچکدام نتوانستند به تیم کمک کنند.

خيرخواه درباره تاثیر داوری بر سقوط تیم پاس همدان به لیگ دسته یک ادامه داد: مطمئنا داوری تاثیر گذار بود و در صورت اعلام صحنه مشکوکی به پنالتی قطعا شرایط بازی دستخوش تغییر می شد و نتیجه به این صورت رقم نمی خورد.

وي درباره دعوت نشدنش به تیم ملی اظهار داشت: من در این فصل تمام تلاشم را کردم تا نظر مربیان تیم ملی را جلب کنم اما گویا موفق به اینکار نشدم؛ اما ناامید نیستم و هر وقت به تیم ملی دعوت شوم آماده خدمت رسانی هستم.

خيرخواه در ادامه اظهار داشت: از کی روش سرمربی تیم ملی انتظار داشتم که از تیم پاس همدان همانند استیل آذین برای تیم ملی بازیکنانی را دعوت می کردند.

وی در پایان درباره وضعیت قراردادش با پاس همدان تصریح کرد: فعلا مصدوم هستم و پس از مشخص شدن وضعیت مصدومیتم برای فصل بعد تصمیم گیری می کنم که در پاس می مانم یا به تیم دیگری می روم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن