مدير روستا: سوت اشتباه مظفري زاده پاس را به ليگ يك فرستاد

b_150_100_16777215_00_images_stories_k5kr0s8kkzfw6y4os4h6.jpgسرمربي پاس همدان گفت: حق يك تيم و يك استان با سوت اشتباه مظفري زاده ضايع و باعث حذف ما از ليگ برتر شد.

اصغر مديرروستا در گفتگو با "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، گفت: به هيچ عنوان از داوري راضي نيستم و داور بازي مظفري زاده با نگرفتن پنالتي ما در بازي مقابل استقلال تهران و زدن سوت اشتباه عليه تيم پاس يكي از عوامل حذف ما از ليگ برتر بود.

وي افزود: من هميشه اميدوار به پاك بودن فوتبال هستم، اما يك سري مسائل در فوتبال كشور ما وجود دارد كه آدم به پاك بودن فوتبال شك مي كند اما نتيجه ها طوري رقم مي خورد كه انسان را به فكر تباني مي اندازد.

سرمربي پاس همدان تصریح کرد: فدراسيون اگر قوي است بايد وارد اين مسائل شود و اگر اين مسائل براي فدارسيون اثبات شده است بايد تصميم گيري كند ما كه تيمي از يوونتوس بالاتر نداريم كه به علت تباني يك فصل به ليگ پايين نزول كرد.

مدير روستا بيان كرد: دقيقه 92 شاهين از نفت در زمين خودش گل مي خورد، شاهين تيمي است كه حمله نكند فركي سرمربي تيم نفت تهران در كنفرانس خبري هم بيان كرد كه ما منتظر نتايج ديدارهاي ديگر بوديم. چرا بايد بازي آن ها ديرتر از بازي پاس همدان با استقلال تهران تمام شود.

وي ادامه داد: اگر چه ما دلمان مي خواند فكر كنيم فوتبال پاك است اما  بعضي عملكردها و صحبت ها، منجر مي شود كه فكر ما به سمت ناپاكي فوتبال و تباني سوق داده شود. انشااله كه اينجوري كه ما فكر مي كنيم نباشد.

مدير روستا گفت: ما بايد سرنوشت بازي را خودمان رقم مي زديم و تمام تلاش و خواستمان نيز همين بود اما اشتباه داور اجازه اين كار را به ما نداد و پنالتي كه كارشناسان قبول داشتن را براي تيم ما نگرفت.

سرمربي پاس همدان افزود: ما همچنان در شوك هستيم و اصلاً باور نمي كنيم كه از ليگ برتر سقوط كرده باشيم و فكر مي كنيم در خوابیم و اصلاً‌ تمركز روي مسئله هاي ديگر ندارم و اصلاً‌ به اينكه در فصل بعد در كدام تيم حضور خواهم داشت فكري نكرده ام.

مدير روستا گفت: توقع ما از سپاهان اين بود كه با تمام قدرت و تمام ياران كليدي خود به مصاف سايپا برود هر چند كه سرمربي تيم سپاهان علت حضور در جام باشگاه هاي آسيا را عامل استفاده نكردن از بازيكنان كليدي خود در بازي با سايپا اعلام كرده است اما بايد به خاطر تيم هاي ديگر و رعايت اصول جوانمردي آخرين بازي را نيز با نفرات اصلي حاضر مي شدند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن