كفاشيان: پيکان و پاس تنها نام استانهايشان را يدک مي‌کشيدند

b_150_100_16777215_00_images_stories_30336145-1148957.jpgرئيس فدارسيون فوتبال گفت: تيمهاي پاس و پيكان فقط نام استانهايشان را يدك مي‌كشيدند.

وي در خصوص سقوط تيم هاي پيکان و پاس به ليگ دسته اول که از استان تهران به شهرستان هاي قزوين و همدان منتقل شده بودند، اظهار کرد: اين دو تيم تنها اسم استان ها را يدک مي کشيدند اما از حمايت اقتصادي و معنوي قابل توجهي برخوردار نبودند و اين موضوع را مي توان مهمترين دليل سقوط اين دو تيم دانست.

کفاشيان ادامه داد: ترجيح فدراسيون براي حضور تيم ها در ليگ برتر، سپري کردن منطقي راه صعود و حضور در ليگ برتر است تا بتوانند قدر موقعيت و جايگاه خود را بدانند، به نظرم در حال حاضر تيم هايي مانند آلومينيوم المهدي هرمزگان و مقاومت سپاسي شيراز که با تلاش خود به مرحله پلي آف رسيده اند، در صورت صعود لذت بيشتري براي استان هاي خود خواهند داشت تا خريد امتياز يک تيم ليگ برتري.

وي درباره شكايت باشگاه سپاهان از پاس و مجادله‌اي كه بين اين دو باشگاه صورت گرفته، اظهار كرد: به من گفته اند كه چنين بحث‌هايي مطرح شده است، ما گفتيم اگر مدركي داريد رو كنيد، ما كه مدركي نداريم، اما اگر شما ارائه كرديد، بر اساس آن تحقيقات لازم را انجام مي‌دهيم. از نظر من بازي‌ها در هفته‌هاي پاياني ليگ برتر بسيار جدي و محكم برگزار شد. به خصوص بازي‌ نفت برابر شاهين از جمله آن‌ها بود، فكر مي‌كنم اگر پاس به دسته يك سقوط كرد به خاطر مشكلاتش بود.

كفاشيان در خصوص شكايت باشگاه سپاهان از پاس و مجادله‌اي كه بين اين دو باشگاه صورت گرفته، بيان داشت: به من گفته اند كه چنين بحث‌هايي مطرح شده است، اما ما كه مدركي نداريم، در صورتي كه كسي مدركي ارائه كرد، بر اساس آن تحقيقات لازم را انجام مي‌دهيم.

وي در خصوص ادعاهاي برخي از باشگاهها در باره تباني در هفته پاياني ليگ برتر تصريح كرد: فكر نمي كنم چنين اتفاقي افتاده باشد، چرا كه تمامي بازي ها جوانمردانه برگزار شد.

كفاشيان تاكيد كرد: البته تيم پاس همدان اين توانايي را دارد كه سال بعد از ليگ يك به ليگ برتر بازگردد.

رئيس فدراسيون فوتبال افزود: از نظر من بازي‌ها در هفته‌هاي پاياني ليگ برتر بسيار جدي و محكم برگزار شد، به خصوص بازي‌ نفت برابر شاهين از جمله آن‌ها بود و فكر مي‌كنم اگر پاس به دسته يك سقوط كرد به خاطر مشكلات خودش بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن