نادر احمدي: مقابل فولاد محكوم به برد هستيم

b_150_100_16777215_00_images_stories_nader-ahmadi.jpgمدافع تيم فوتبال پاس همدان گفت: در ديدار فردا براي برابر فولاد بايد سه امتياز را بدست آوريم تا منتظر اما و اگرها در هفته پاياني نباشيم.

 

نادر احمدي در گفتگوي اختصاصي با "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان" افزود: تيم ما در ديدار برابر فولاد نصف تركيب اصلي‌اش را در اختيار ندارد اما اميدوارم با دست پر از اهواز بازگرديم.

وي در خصوص صحبتهاي مجيد جلالي كه عنوان كرده در برابر پاس از جوانترهايش استفاده خواهد كرد، اظهار داشت: همه اين بازيكنان جوان كه جلالي از آنها نام برده، سابقه زيادي در ليگ برتر دارند و نمي‌توان آنها را دست‌كم گرفت.

احمدي با تاكيد بر رابطه خوبش با هواداران فولاد، تصريح كرد: من 7 سال در فولاد بازي كردم و براي اين تيم زحمت كشيدم، به همين دليل نعيد مي‌دانم كه تماشاگران اهوازي به من توهين كنند يا حركتي ناشايست را در برابر من انجام دهند.

مدافع سبزپوشان همداني در خصوص جدائيش از فولاد و پيوستن به پاس، يادآور شد: از يكنواختي و حضور مستمر در يك تيم خسته شده بودم و با وجوي‌كه از تيم‌هاي تهراني نيز پيشنهاد داشتم، به خاطر بيماري مادرم و نزديكي همدان به زادگاهم، جوانرود، به پاس همدان پيوستم.

نادر احمدي در پاسخ به اين سوال كه چگونه از يك شهر كوچك در استاني كه فوتبال در آنجا چندان قوي نبوده، به اين جايگاه دست پيدا كرده، گفت: 17 سال بيشتر نداشتم كه در روزنامه خواندم براي رده سني جوانان در كمپ تيم‌هاي ملي تست مي‌گيرند و با تشويق يكي از دوستانم به تهران رفتيم.

وي ادامه داد: تا آن موقع تهران را نديده بودم و مدتي كوتاه زير نظر عبدالعلي چنگيز در مدرسه فوتبال كار كردم و سپس در جمع نفرات نهايي تيم ملي جوانان برگزيده شدم.

مدافع سابق فولاد در خصوص چگونگي پيوستنش به اين تيم، خاطرنشان كرد: در ديداري دوستانه با تيم ملي جوانان مقابل فولاد بازي كرديم كه لوكا بوناچيچ، سرمربي آن زمان فولاد بازي من را پسنديد و به اين تيم پيوستم.

احمدي با ذكر اين نكته كه غرب كشور بازيكنان مستعد زيادي دارد، تاكيد كرد: اگر فردي قوي بالاي اين سر اين تيم باشد و بازيكنان زيادي كه از غرب كشور در تيم‌هاي ديگر توپ مي زنند نظير، احمد جمشيديان، بختيار رحماني، مصطفي سيفي، مهدي كياني، ميثم منيعي، پيروز قرباني، امين تركاشوند و خيلي هاي ديگر را دور هم جمع كند، يك تيم بزرگ و كهكشاني تحت نام پاس همدان از نيروهاي بومي خواهيم داشت.

نادر احمدي در خاتمه در خصوص برنامه خود براي فصل آينده، اذعان داشت: قرارداد من با پاس دوساله است كه براي فصل دوم بايد طرفين با هم توافق نمايند. من خودم به شخصه دوست دارم كه فصل آينده هم در پاس بازي كنم و شايد فوتبالم در اين تيم خاتمه دهم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن