عذرخواهی درخشان از مردم همدان؛ جسارت انصاريان را به حساب نادانی‌اش بگذارید

b_150_100_16777215_00_images_stories_290420111085.jpgسرمربي تيم شهرداري تبريز پس از كسب يك امتياز خارج از خانه در بازي با پاس، گفت: جنگيدن براي بقا در ليگ، حساسيت بازي تيم‌هاي انتهاي جدول را بيشتر كرده است.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، حميد درخشان در نشست خبري پس از بازي تيمش برابر پاس همدان، تصريح كرد: از اينكه بعد از سه پيروزي متوالي پاس را در زمين خودش متوقف كرديم خيلي خوشحاليم.

درخشان در پاسخ به سوالي مبني بر علت مصاحبه علي انصاريان (بازيكن تيمش) درباره تيم پاس و مردم همدان، گفت: از مردم همدان عذرخواهي مي‌كنم. اميدوارم بازيكنم را ببخشند و اين جسارت را به حساب ناداني انصاريان بگذارند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه شهرداري در نيمه دوم بازي تاخيري انجام مي‌داد، تصريح كرد: من همچنين اخلاقي ندارم و هرگز به بازيكنانم نگفتم كه بازي با تاخير را در دستور كار خود قرار دهند. هميشه دوست داشته‌ام بازي جوانمردانه باشد و فوتبال درس جوانمردي را به بيننده القا كند.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه علت شكايت دبير كميته داوران از باشگاه شهرداري و حميد درخشان به دليل مصاحبه او پس از بازي گذشته تيمش چه بوده، گفت: در بازي گذشته گل سالم ما گرفته نشد و من گفتم كه داور مشكوك پرچم زده است. نامه‌اي را آماده كرده‌ايم كه به كميته انضباطي تحويل دهيم.

درخشان در ادامه افزود: عسگري به جاي اينكه از من شكايت كند بايد داورانش را توجيه كند چرا كه سه امتياز براي ما حكم مرگ و زندگي را دارد. در بازي با پرسپوليس و پيكان هم حق ما ضايع شد. چقدر بايد حق‌مان خورده شود كه آقاي عسگري به خاطر صحبت‌هاي من شكايت مي‌كند. مربي حرف نزند، كنار زمين ساكت باشد، حقش ضايع شود كه كميته داوران ناراحت مي‌شود، خير. كميته داوران برود داورانش را توجيه و تقويت كند.

وي با اشاره به نتايج كسب شده در اين هفته از رقابت‌هاي ليگ و بقا يا سقوط تيمش در اين مسابقات، افزود: اينقدر وضع‌مان خراب نيست كه نگران باشيم. در بازي‌هاي آينده يك بازي راحت برابر استيل آذين داريم كه زياد سخت نيست و مي‌توانيم امتياز كسب كنيم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن