خیرخواه: پیروزی بر ذوب آهن پاس را امیدوار کرد

b_150_100_16777215_00_images_stories_remote_http--up.iranblog.com-images-nem2gwm0i5xei9q40r6t.jpgباز هم تیم فوتبال پاس همدان با یک ضربه پنالتی به پیروزی رسید و باز هم زننده این ضربه پنالتی کسی نبود جز فرهاد خیرخواه که این روزها برای پاسی ها تبدیل به یک‌مهره تعیین کننده شده است.

مهاجم گل زن تیم فوتبال پاس که در پیروزی با ارزش تیمش برابر ذوب آهن نقش عمده ای داشت در گفت و گو با "پایگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، گفت: ما برای مسجل کردن بقایمان در لیگ نیاز به این پیروزی خانگی داشتیم و از همه داشته هایمان برای نیل به این هدف استفاده کردیم.

وي ادامه داد: در این بازی به واقع از حریف خود سر بودیم و در تمام دقایق بازی تیم ذوب آهن تحت تاثیر بازی تیم پاس بود. موقعیت های گل زیادی هم خلق کردیم و غیر از دو گلی که زدیم دو بار هم دیرک دروازه تیم ذوب آهن را به لرزه در آوردیم که همه این ها نشان دهنده برتری تیم پاس در این دیدار بود.

مهاجم شمالی سبزپوشان همدان در ادامه این گفت و گو افزود: البته پیروزی بر ذوب آهن تا حدود زیادی بقای تیم پاس در لیگ برتر را مسجل کرد، اما خب نباید کار خودمان را تمام شده بدانیم. ما به پیروزی بعدی نیز نیاز داریم تا بقای خود را صد در صد مسجل نمائیم.

خيرخواه افزود: قطعا با همان انگیزه ای که مقابل تیم ذوب آهن به میدان رفتیم و به پیروزی رسیدیم برابر شهرداری هم یک پیروزی خانگی دیگر را کسب خواهیم کرد.

خیرخواه در خاتمه از هواداران تیم پاس که چند هفته ایست با استقبال بی نظیر خود ورزشگاه قدس همدان را شرمنده حضور خود کرده اند تشکر کرد و افزود: امیدوارم که در پایان فصل مقابل این هواداران رو سفید باشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن