دبیر هیئت فوتبال استان همدان خبر داد؛ برگزاری مسابقات انتخابی تیم منتخب منطقه 5 در همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_bujari.jpgدبیر هیات فوتبال استان همدان از میزبانی استان همدان برای برگزاری مسابقات استعداد یابی و انتخاب تیم منتخب منطقه 5 کشور در استان همدان خبر داد.

مهدی بوجاریان در گفتگو با "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، اظهار داشت: در نشستی که با حضور اعضای کمیته جوانان فدراسیون فوتبال و دکتر معین داشتیم مقرر گردید که مسابقات منطقه 5 کشور جهت استعداد یابی تیم منتخب این منطقه برای شرکت در مسابقات کل مناطق کشور و شناسایی افراد مستعد برای حضور در تیم ملی پایه در استان همدان برگزار شود.

بوجاریان خاطر نشان کرد: مسابقات در اردیبهشت ماه با حضور استان های قزوین، کرمانشاه، کردستان، یک تیم منتخب از استان های ایلام و لرستان و دو تیم الف و ب از استان همدان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات از جمعه 2 اردیبهشت ماه در استان همدان آغاز و با شناسایی تیم منتخب مناطق در پایان اردیبهشت ماه مسابقات سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: حضور اکبر محمدی سرمربی تیم ملی و کادر فنی او در ایم مسابقات بسیار مثبت و می تواند در تشکیل تیم ملی با همه ظرفیت های فوتبال کشور میسر شود.

بوجاریان در پایان تصریح کرد: مجموعه هیات فوتبال استان برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات تلاش می کند تا بتوانیم بیشترین تعداد سهمیه را در تیم منتخب و سپس در تیم ملی ببینیم و موجب افتخار استانمان باشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن