صوفی: خدمتکاران صدیق فوتبال باید حمایت شوند

b_150_100_16777215_00_images_stories_img_3000.jpgسرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان اظهار داشت: خدمتکاران صدیق فوتبال باید حمایت شوند. 

عباس صوفی در گفتگو با "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، در خصوص صحبت های نقل شده از مالک باشگاه استیل آذین پیرامون انحلال این باشگاه اظهار داشت: بدون شک فوتبال کشور برای خروج از ساختار دولتی به سمت خصوصی سازی به حامیان و دلسوزانی چون هدایتی نیازد دارد و همواره باید از آنها حمایت کرد.

وی تصریح کرد: فوتبال ایران بی گمان با خروج مدیران دلسوز و حامیان بخش خصوصی به مشکلات عدیده ای بر خواهد خورد و شرایطی که موجب ضعف فوتبال کشور شده است پر رنگ تر و از سرعت تعالی و پیشرفت فوتبال کاسته می شود. 

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید همواره به دنبال ایجاد انگیزه برای حضور بخش خصوصی در فوتبال باشند یادآور شد: فوتبال ما نیاز به حضور و جذب این دلسوزان ورزش دارد، مجموعه استان و فوتبال همدان با آغوش باز از حضور  سرمایه گذارانی چون هدایتی و امثال او استقبال کرده، بهترین شرایط را برای حضور آنها فراهم می کند.

وی در خصوص ادامه دیدار های پاس و تاثیر پذیری احتمال انحلال باشگاه استیل آذین بر روند لیگ افزود: حتی صحبت از انحلال و حذف تیم از لیگ هم به صلاح فوتبال ما نیست و فارغ از هر گونه اتفاق تیم ما کار خود را می کند چرا که با فراهم کردن بهترین شرایط برای حضور سرمایه داران بخش خصوصی و دلسوزان فوتبال برای لیگ آینده برنامه ویژه داریم.

صوفی خاطر نشان کرد: به صلاح فوتبال و لیگ ما نیست که باشگاهی  اینچنین منحل شود چرا که باب شدن این رویکرد ضربه جبران ناپذیری به فوتبال ما خواهد زد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن