مدیر روستا: اين شكست براي پاس خوب بود

b_150_100_16777215_00_images_stories_k5kr0s8kkzfw6y4os4h6.jpgسرمربي پاس همدان گفت: بازي با ملوان در انزلي هميشه سخت و دشوار است چرا كه اين تيم در حضور تماشاگرانش براي تمامي حريفان خطرساز ظاهر مي‌شود.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، علي‌اصغر مديرروستا پس از شكست 3 بر صفر تيمش مقابل ملوان در بندر انزلي در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب، اظهار كرد: بازيكنانم در نيمه اول بازي برابر و پاياپايي با ملوان ارائه كردند، ولي در نيمه دوم بر روي اشتباه خط دفاعي گل اول را دريافت كرديم كه باعث شد شيرازه تيم از هم پاشيده شود.

وي تصريح كرد: بازيكنان پاس درصدد جبران گل خورده بودند كه بر روي خلاقيت بازيكن حريف گل دوم را نيز دريافت كرديم كه از زاويه‌اي كه حضور داشتم احساس مي‌كنم اين گل آفسايد بود و تا به خود آمديم گل سوم را هم از ملوان دريافت كرديم.

مديرروستا متذكر شد: اين برد پرگل را به تيم ملوان، كادر فني و هوادارانش تبريك مي‌گويم. به هر ترتيب اين ديدار نيز به پايان رسيد و بايد تلاش كنيم با جمع‌آوري امتيازات لازم در چهار بازي آينده در ليگ برتر ماندني شويم.

سرمربي پاس همدان خاطر نشان كرد: اين باخت براي پاس خوب بود چرا كه بازيكنان‌مان پس از كسب سه برد روحيه‌بخش در هفته‌هاي اخير به نوعي دچار غرور شده بودند و اميدوارم با اين شكست بتوانند در ديدارهاي آينده بهتر ظاهر شوند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن