تارتار: مستحق پيروزي در برابر پاس بوديم

مهدي تارتارسرمربي راه‌آهن شهر ري گفت: تيم ما در برابر پاس خيلي خوب كار كرد و مستحق پيروزي در اين ديدار بود.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، مهدي تارتار در نشست مطبوعاتي پس از ديدار تيمش در برابر پاس همدان اظهار داشت: ما مي توانستيم برنده اين ديدار باشيم و حتي يك پنالتي را از دست داديم. 

وي  افزود: كمك داور در دقيقه 94 بازي يك پنالتي را بر عليه ما اعلام كرد و با يك امتيازي كه از ما گرفت، به جمع سه تيم سقوط كننده پيوستيم.

وي تاكيد كرد: من پاس را دوست دارم و خودم بازيكن اين تيم بوده‌ام، به همين سبب اصلا دوست ندارم كه پاس سقوط كند اما اين اتفاق نبايد به هر قيمتي باشد.

 تارتار با اعتراض به عملكرد داور مسابقه، تصريح كرد: هنگامي كه داور براي ما پنالتي را گرفت، سرمربي و سرپرست پاس وارد زمين ‌شدند اما داور با آنها برخوردي نكرد، ‌اما وقتي كه من به اتتفاق سرپرست تيم‌مان براي اعتراض به اخراج كاميابي‌نيا وارد زمين شديم، از طرف داور اخراج شديم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان" در خصوص اينكه آيا صحبتي با او درباره ترك راه‌آهن شده يا خير، اذعان داشت:‌فعلاً كه با من صحبتي نشده و من فقط به موفقيت تيم فكر مي‌كنم. به نظر كارشناسان تيم ما خوب بازي مي كند كه اميدوارم روند نتايج هم تغيير كند.

تارتار در خاتمه مشكلات مالي مشكل اصلي تيمش عنوان كرد و گفت: در ابتداي پيوستنم به راه‌آهن نتايج خوبي گرفتيم اما با بروز و گسترش مشكلات مالي به وضعيت فعلي دچار شديم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن