صوفی: پاس تا پایان‌فصل 6فینال دیگر پیش‌رو دارد

عباس صوفیسرپرست باشگاه پاس همدان با ابراز رضایت از عملکرد تیم فوتسال این باشگاه در هفته‌های اخیر گفت: تیم ما تا پایان مسابقات لیگ برتر 6 فینال دیگر پیش رو دارد که باید در تمامی این دیدارها با پیروزی از زمین خارج شود.

به گرازش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار مهر، پیرامون نتایج تیم فوتبال پاس در هفته های اخیر لیگ برتر گفت: زمانی که خدا می خواهد تیم ما نتیجه بگیرد، ما چه کاره هستیم؟! برای ما در هفته‌های گذشته مهم نتیجه بود که خوشبختانه این مهم محقق شده و توانستیم با دو پیروزی از انتهای جدول فاصله بگیریم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان و علی اصغر مدیرروستا گفت: کادر فنی ما خیلی خوب کار کرده است. انگیزه در تیم پاس و بین بازیکنان این تیم زنده شده است. بازیکنان با روحیه و توان بالا وارد زمین می‌شوند که نتیجه‌اش پیروزی‌های اخیر بوده است.

سرپرست باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که تیم پاس همدان را در لیگ برتر حفظ کنیم. آنچه مسلم است، رقابت در انتهای جدول بسیار نزدیک است و منطقی است که همه تیم‌ها برای بقا نهایت تلاش خود را به کار گیرند. ما امیدوارم با لطف خدا و زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم پاس در لیگ برتر بماند.

صوفی در خاتمه تصریح کرد: تیم پاس تا پایان مسابقات لیگ برتر 6 فینال دیگر پیش رو دارد که باید در تمامی این دیدارها با پیروزی از زمین خارج شویم. اگر با این هدف دیدارهای پیش رو را برگزار کنیم، قطعا در لیگ برتر می مانیم.

تیم فوتبال پاس همدان با دو پیروزی پی در پی برابر صنعت نفت آبادان و شاهین بوشهر 28 امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول صعود کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن