رمضانی: امیدواریم از بوشهر با دست پر برگردیم

عبدالحميد رمضانيسرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: امیدواریم با پیروزی از بوشهر به همدان برگردیم و مانند عیدی که قبل از عید به هواداران دادیم در نخستین دیدار پس از عید نیز دل آنها را شاد کنیم.

عبدالحمید رمضانی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان اظهار داشت: در ابتدا جا دارد سال نو را به همه همدانی های عزیز تبریک عرض نمایم و ابراز اميدواري كنم كه سال جدید برای همه آنها خوش و میمون باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم تیم پاس همدان نیز با عزمی که جزم کرده در سال جدید و با تغییر و تحولاتی که ایجاد شده، بنا دارد با کمک و حمایت مردم وهمیاری مسئولان در لیگ بماند تا با این کار از خجالت حمایتهای آنها درآید.

رمضانی به شروع تمرینات پاس از سه روز پیش اشاره و خاطر نشان کرد: من با توجه به اینکه در چند تیم مختلف تا کنون کار کرده ام برایم قابل تعجب بود که یک تیم بعد از تعطیلات نوروزی تمریناتش را آغاز کند که این نشانه همت و عزم بازیکنان برای ماندن در لیگ برتر است.

سرپرست باشگاه پاس همدان و ضعیت تمرینات پاس را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در دو روز اول تمرینات هوازی انجام دادیم و در جلسه بعدی تمرینی ما، دکتر حاجی بابایی حضور یافتند که جای تشکر دارد. ایشان مانند همیشه که حامی پاس بودند آمدند و تمرینات ما را از نزدیک دیند و برای بچه ها صحبت کردند که این حرکت برای آنها مایه دلگرمی بود.

وی یادآور شد: با وجود شرایط بد آب و هوایی که در روزهای اخیر در همدان داشته ایم تمرینات را قطع نکرده ایم و تا روز چهارشنبه که برای بازی با شاهین اعزام خواهیم شد، تمرینات در همدان ادامه خواهد داشت.

عبدالحمید رمضانی اذعان داشت: بازی با شاهین، آن هم در بوشهر کار سختی است. زمانی که من به تیم پاس بازگشتم تا انتهای رقابتها 9 دیدار پیش رو داشتیم که هر یک از آنها برای ما حکم یک فینال را دارد که از این تعداد مسابقه، 2 بازی را به سلامت عبور کردیم اما بازی با شاهین یکی از سخت ترین بازیهای ما است؛ هم به لحاظ شرایط جدولی و هم به دلیل بازی در خانه حریف!

وی تاکید کرد: شاهین تیم سخت کوش و جنگنده ای است که از یار دوازدهم یعنی تماشاگران پر شور بوشهری به خوبی استفاده می کند.

سرپرست پاس همدان با اشاره به نیاز این تیم به کسب سه امتیاز در دیدارهای باقی مانده، گفت: ما در تمام دیدار ها با سه امتیاز احتیاج داریم و برایمان تفاوتی ندارد که حریفمان پرسپولیس، ذوب آهن یا شاهین باشد. به همین علت برای کسب سه امتیاز به مصاف شاهین می رویم.

رمضانی در خاتمه با تبریک افتتاح رسمی "سایت پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" خاطر نشان کرد: راه اندازی این سایت خوب را به شما تبریک می گویم، من قبلا هم سایت شما را دنبال می کردم. و خوشحال می شویم که خبرنگارانتان را بر سر تمرینات بفرستید تا گزارشات اختصاصی تهیه کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن