تنور داغ مینی‌فوتبال در همدان با شرکت ۶۵۰ تیم

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgهمدان رئیس کمیته مینی‌فوتبال استان همدان گفت: ۶۵۰ تیم از ۱۰ شهرستان استان در نخستین دوره از مسابقات مینی فوتبال «جام ایرانیان» در همدان ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش "همدان فوتبال"، میثم ناصرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان استان چهارشنبه ۱۰ خرداد ساعت ۱۷ در شهرستان ملایر برگزار می‌شود، اظهار کرد: نخستین دوره مینی فوتبال جام ایرانیان در ۴۴۸ شهر و در ۳۱ استان و در چهار مرحله برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در استان همدان نیز این مسابقات با شرکت ۷۸۰۰ بازیکن و مربی برگزار خواهد شد، افزود: این رقابت‌ها یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی بوده و قرار است در زمین‌های چمنی و نیمه‌چمنی سطح شهرها برگزار شود.
رئیس کمیته مینی فوتبال همدان مطرح کرد: مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان در سطح شهرها، بخش‌ها، شهرستان‌ها و استان برگزار می‌شود و تیم قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.
وی تصریح کرد: نخستین دوره از این مسابقات با مساعدت و حمایت‌های معاونت توسعه ورزش همگانی و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های همگانی و انجمن مینی فوتبال در دو بخش بانوان و آقایان بالای ۱۵ سال در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان از برنامه‌های مهم در توسعه ورزش همگانی به شمار می‌رود و باید نسبت به شکوفایی استعدادها توجه داشت، خاطرنشان کرد: انجمن مینی فوتبال فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و به دنبال آن کمیته‌های استانی، مسائل فنی و برگزاری بازی‌ها را برعهده دارند.
ناصرنژاد در پایان گفت: این مسابقات نبوغ ورزش محلات را شکوفا می‌کند و زمینه ساز فعالیت‌های آنها در میادین ملی و بین‌المللی است و امیدواریم مسابقات مینی فوتبال جاری در همدان از لحاظ کیفی به اوج خود برسد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن