جمشیدیان: رکورددار تاریخ لیگ یک شدم!

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_JAMSHIDI.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت که کمیته انضباطی به اشتباه نام او را به عنوان فرد محروم شده اعلام کرده است.
به گزارش "همدان فوتبال"، احمد جمشیدیان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این تیم گفت: در رده پانزدهم جدول هستیم و با تیم‌های انتهای جدول فاصله داریم. دو بازی تا پایان فصل باقی مانده و تلاش می‌کنیم در جدول مسابقات باقی بمانیم. تیم را با ۵ میلیارد تومان بستیم که ۹۰ درصد آن هم بازیکنان بومی بوده‌اند که اکثرا جوان هم هستند.
جمشدیان بیان کرد: نیم فصل اول شرایط مسابقات بهتر بود اما در نیم فصل دوم اتفاقات عجیب و غریب زیادی افتاد. در بعضی از بازی‌ها برخی تیم‌ها به میدان نرفتند و برخی تیم‌های دیگر با ۱۰ بازیکن در زمین ظاهر شدند. مسابقات برای چهار تیم بالای جدول مهم است و برای سایر تیم‌ها اینگونه نیست. جالب است که بعضی تیم‌ها تمریناتشان را هم تعطیل کرده‌اند.
مربی فوتبال درباره مشکلات داوری در لیگ دسته اول ادامه داد: داوری در لیگ برتر این هم مشکل دارد و شاید جالب باشد که بدانید رکورددار تاریخ لیگ یک شدم؛ در ۳۲ هفته یک پنالتی هم برای ما نگرفتند و ۱۱ پنالتی تیمم هم سوخته است. هیچ‌کس در تاریخ مسابقات نمی‌تواند ادعا کند چنین اتفاقاتی برایش افتاده است.
او درباره خبر محرومیتش که فدراسیون فوتبال اعلام کرد هم گفت: اشتباهی صورت گرفته بود. امیر، برادر و دستیارم محروم شده ولی همه فکر کردند که من محروم شده‌ام و در ادامه سایت فدراسیون، خبر را اصلاح کرد. همین طور ابتدا فردین نجفی، بازیکن ما را محروم کردند و با ارائه دفاعیات متوجه اشتباهشان شدند و محرومیتش لغو شد. فیلم‌های ماجرا موجود است و همه دیدند که چه اتفاقی افتاد. دو تماشاگر داور را زدند و ما تازه از ایشان محافظت کردیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن