فوتبال همدان کمبود امکانات دارد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_sufi.jpgرییس هیات فوتبال همدان گفت: فوتبال به عنوان پرجمعیت‌ترین ورزش استان کمبود امکانات دارد و نیازمند زیرساخت‌های بیشتر است.
به گزارش "همدان فوتبال"، عباس صوفی در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به شرایط اقلیمی استان همدان به لحاظ کوهستانی و بارش‌ها، نیاز است تا نسبت به تامین زیرساخت‌های فوتبال به خصوص چمن مصنوعی اقدام شود.
وی ادامه داد: زمین ورزشگاه شهید شمسی پور تنها چمن مصنوعی قابل استفاده برای مسابقات در همدان است که البته با مساعدت دستگاه ورزش استان قرار است به زودی عملیات تعویض چمن آن انجام شود اما جوابگوی گستردگی مسابقات و تمرین تیم‌های فوتبال نیست.
صوفی خاطرنشان کرد: سال قبل به دلیل تداوم بارش‌ها، چندین بار مسابقات رده‌های سنی مختلف را به تعویق انداختیم و با این حال انجام شد و امیدواریم امسال شرایط بهتری رقم بخورد.
وی افزود: با وجود بارش‌ها، توانستیم تمامی مسابقات رسمی فوتبال را در سال گذشته برگزار کنیم و بیش از ۳۰۰ مسابقه نیز انجام شد.
رییس هیات فوتبال همدان با اشاره به برگزاری موفق دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری در سال گذشته، گفت: اجرای دوره مربیگری A فوتبال به میزبانی همدان دستاورد بسیار مهمی بود.
وی اضافه کرد: امسال نیز برای نخستین بار به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری دوره مربیگری A حرفه‌ای فوتبال در کشور هستیم.
هم اکنون بیش از ۱۰ هزار فوتبالیست در رده‌های سنی مختلف همدان فعالیت دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن