سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

برابر آرمان گهر سیرجان بازی هجومی و زیبایی ارائه دادیم

b_150_100_16777215_00_images_81856064-70333390.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر آرمان گهر سیرجان بازی هجومی و زیبایی ارائه دادیم و می‌توانستیم پیروز میدان هم باشیم .
رضا طلایی‌منش با اشاره به دیدار هفته سوم تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان چندین سال است که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد و از تجربه بالایی برخوردار هستند.
وی افزود: همچنین این تیم پشتوانه مالی خوبی دارد و بازیکنانی جذب کرده که سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارند به همین دلیل می‌دانستیم بازی سنگینی برابر این تیم داریم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط این دیدار گفت: ما در نیمه اول بازی را در خانه حریف به خوبی کنترل کردیم و موقعیتی به تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان ندادیم و بازی در نیمه نخست متعادل دنبال شد‌.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: در نیمه دوم ما بازی را به خوبی شروع کردیم و مالک توپ و میدان بودیم.
وی با بیان اینکه در نیمه دوم مستحق زدن گل بودیم، بیان کرد: ۲ موقعیت صد در صد گلزنی را با واکنش خوب دروازه‌بان تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان از دست دادیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در لحظاتی هم که با مصدومیت میلاد داودی ۱۰ نفره شدیم تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان توانست موقعیت گلزنی خطرناکی را به دست آورد.
طلایی‌منش با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم، گفت: در خانه حریف قدرتمند خود توانستیم بازی مالکانه و خوبی را ارائه دهیم.
وی افزود: در ۲ هفته آینده دو بازی خانگی در همدان برابر شاهین شهرداری بوشهر و رایکا بابل داریم که باید ۶ امتیاز این دیدارهای خانگی را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به داوری گفت: داور دیدار آرمان گهر سیرجان عملکرد خوبی داشت و به به خوبی سوت زد.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان فصل در تمام دیدارها شاهد قضاوت خوب داوران با کمترین اشتباهات ممکن باشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن