کاظمی: به برنامه‌ریزی دقیق‌تر و حمایت مالی اساسی نیاز داریم

b_150_100_16777215_00_images_kazemi.jpgکاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برای حضور در لیگ یک باید برنامه ریزی دقیق تر و حمایت مالی اساسی صورت بگیرد تا عملکردمان در این رقابت ها آسانسوری نباشد.
حسین کاظمی کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان در خصوص دیدار برابر مس شهربابک در فینال رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور اظهار داشت: بازی فینال یک بازی تشریفاتی بود اما اگر قهرمان می شدیم لذت صعودمان به لیگ یک دوچندان می شد. فصل هم به خاطر شرایط کرونایی فصلی فرسایشی بود اما با این وجود با برنامه ریزی هایی که مسئولان باشگاه داشتند خدارو شکر به صعودمان ختم شد.
کاظمی ادامه داد: ما در بازی امروز اگر 10 نفره نمی شدیم شرایط برای ما بهتر می شد اما با این وجود چند موقعیت را بدست آوردیم که متاسفانه از موقعیت های ایجاد شده استفاده نکردیم در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که ضربات پنالتی شانسی و به نوعی می توان برای هر طرف 50 به 50 است.
کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان در خصوص میزان پرداختی باشگاه شهرداری همدان به بازیکنان و کادرفنی بیان داشت: قرارداد بازیکنان به صورت کامل پرداخت شده است فقط بحث پاداش ها وجود دارد که آن را هم گفته اند پس از چند روز واریز خواهند کرد.
وی در پاسخ به این موضوع که لیگ یک نسبت به لیگ دسته دوم با حضور تیم های ریشه داری چون ملوان، شاهین، قشقایی، مس، استقلال خوزستان سخت تر بوده و با توجه به این موضوع چه برنامه‌ای جهت شرکت در این رقابت ها خواهند داشت گفت: من خودم سابقه حضور در رقابت های لیگ یک را با تیم های مختلف در سوابق فوتبالی‌ام دارم اما برای حضور در لیگ یک باید برنامه ریزی دقیق تر و حمایت مالی اساسی صورت بگیرد تا عملکردمان در این رقابت ها آسانسوری نباشد.
کاظمی در مورد اینکه کار با رضا طلایی منش در فصلی که گذشت چگونه بود اظهار کرد: آقای طلایی منش نسبت به مربیان دیگر فلسفه مربیگری خوبی دارند. نگاه‌اش به فوتبال ساده است و از بازیکنان کارهای سختی نمی خواهد و می گوید هر بازیکن وظایف خود را در زمین انجام دهد تا انشا الله در نهایت به نتیجه برسیم.
کاپیتان شهرداری همدان در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادش با این تیم همچنان پابرجا است گفت: قرارداد من با تیم شهرداری همدان به پایان رسیده و باید با مسئولان باشگاه صحبت کنیم تا ببینیم به چه نتیجه ای می رسیم.

سعید ایل خانی مهوار

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن