سرمربی شهرداری همدان: امیدوارم به سمت فوتبال پاک برویم

b_150_100_16777215_00_images_talayi_manesh.jpgسرمربی شهرداری همدان گفت: نمی‌دانم تبانی در فوتبال وجود دارد یا نه، اما امیدوارم فوتبال ما به سمت فوتبال پاک برود و شایسته سالاری وجود داشته باشد.
رضا طلایی منش در گفت‌وگو با ایسنا، پس از شکست تیمش مقابل مس شهر بابک در دیدار پایانی لیگ دسته دوم اظهار کرد: ابتدا به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. من از نوع بازی بازیکنانم راضی هستم، چون می‌توانستیم به گل برسیم و حریف را شکست دهیم. اما دوری از شرایط مسابقه باعث شد تا موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشود، همچنین 10 نفره شدن تیم، به ما ضربه زد.
او اضافه کرد: بازی خیلی خوبی بود و از بازیکنانم خیلی راضی هستم. اکثر مواقع مالکیت توپ با ما بود و چند موقعیت خوب داشتیم. به تیم شهر بابک تبریک و خسته نباشید می‌گویم. همین که دو تیم سالم از زمین بیرون آمدند تا برای فصل آینده آماده شوند و با قدرت شروع کنند، راضی کننده است.
سرمربی شهرداری همدان درباره برنامه‌ریزی برای لیگ یک گفت: هنوز کار خاصی انجام ندادیم و بعد از این رقابت‌ها برنامه ریزی‌مان را شروع می‌کنیم.
او در خصوص تبانی‌های صورت گرفته در لیگ دو عنوان کرد: نمی‌دانم این مسائل وجود دارد یا نه، اما امیدوارم فوتبال ما به سمت فوتبال پاک برود و شایسته سالاری وجود داشته باشد. کسانی که زحمت می‌کشند موفق شوند و به حق‌شان برسند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن