سرمربی شهرداری همدان: مسیر برای صعود از لیگ ۲ فوتبال دشوار است

b_150_100_16777215_00_images_stories_talaei-eteraz.jpg سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: صدرنشینی در لیگ ۲ ضامن صعود نیست و همچنان برای تداوم پیروزی‌های تیم باید پرتلاش باشیم.
رضا طلایی منش روز یکشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: امیدوارم امسال فصل فوتبالی خیلی خوب برای شهر همدان باشد تا شرمنده تماشاگران نباشیم.
وی اضافه کرد: تمام عزم اعضای تیم ادامه همین روند صعودی و کسب پیروزی در هر بازی است هر چند کار بسیار دشواری در پیش داریم.
طلایی منش با اشاره به پیروزی شب گذشته تیمش مقابل نفت و گاز گچساران گفت: بازی با تیم‌های انتهای جدول بسیار سخت است چرا که انتحاری بازی می‌کنند به خصوص در دیدارهای خارج از خانه دفاعی به میدان می‌روند و منتظر ضدحمله هستند.
وی افزود: با این حال ما نیز به دنبال سه امتیاز در مسابقات هستیم و هر زمان که میزبان بوده‌ایم و در نیمه نخست گلزنی کرده‌ایم راحت‌تر پیروز شده‌ایم.
سرمربی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: گچساران تیم جنگنده‌ای بود و پرتلاش، ۹۰ دقیقه به صورت اتوبوسی دفاع کرد اما خوشبختانه توانستیم به سه امتیاز برسیم.
وی با بیان اینکه به دلیل غیبت چند بازیکن با تمام توان به میدان نرفتیم، گفت: بازیکنان جانشین هم خوب کار کردند و در مجموع سه امتیاز مهم را کسب کردیم.
طلایی منش افزود: امیدوارم با سپری شدن دوره شیوع کرونا بتوانیم در کنار هم برای رشد و اعتلای فوتبال همدان گام برداریم و امسال شاهد فصل فوتبالی باشیم.
شهرداری همدان در صدر جدول گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن