سرمربی فوتبال پاس: شرایط تیم بحران زده است

b_150_100_16777215_00_images_164582740.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی نداریم و شرایط تیم به نوعی بحران زده است.
علی قربانی اظهار داشت: بسیاری از بازیکنان به دلیل مشکلات مالی با تصمیم شخصی اقدام به ترک باشگاه کردند و حتی در تمرین تیم حضور نیافتند.
وی بیان کرد: باوجود اینکه امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه پاس در حد توان از تیم حمایت داشته است اما سایر مسوولان ورزش استان پیگیری لازم را ندارند و در وضعیت خوبی قرار نداریم.
قربانی خاطرنشان کرد: وضعیت نامطلوب تیم در حدی است که حتی چندین بار از مربیان و بازیکنان مستقر در هتل ورزش مریانج خواسته شده که این مکان را ترک کنند و کسی هم پاسخگو و پیگیر مسایل نیست.
سرمربی پاس افزود: با وجود این مشکلات تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی تیم داشته‌ایم و هدف ما سامان بخشیدن به شرایط تیم در جدول مسابقات است.
وی از مدیرکل ورزش استان همدان خواست به شرایط نامطلوب فعلی رسیدگی کند و ابراز امیدواری کرد در مهلت تعیین شده پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شود و بتوانیم با جذب چند بازیکن جدید، تیم را تقویت کنیم.
قربانی بیان کرد: باوجود مشکلات عدیده تیم پذیرفته‌ام که این مسوولیت سنگین را قبول کنم و اکنون انتظار حل مشکلات تیم را دارم تا با حداقل‌ها بتوانیم در مقابل حریفان قدرتمند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم.
وی افزود: امیر عظیمی مدیرعامل پاس نیز تا به اینجا از جیب شخصی خود هزینه کرده و توقع داریم از وی حمایت لازم از سوی مسوولان صورت بگیرد تا بتواند در ادامه نیز با دلگرمی بیشتر تیم را مدیریت کند.
قربانی با تاکید بر اینکه پاس نیاز به تقویت دارد، گفت: باید هر چه سریعتر پنجره نقل و انتقالات تیم باز شود در غیراینصورت اوضاع نامطلوبی در انتظار پاس است.
پاس در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن