تساوي بارسلونا مقابل اتلتيکو مادريد با گل نيمار

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_barcelona.jpgبارسلونا در دور رفت رقابت‌هاي سوپر جام اسپانيا با گل نيمار به يک تساوي خارج از خانه مقابل اتلتيکو مادريد دست يافت .

به گزارش "همدان فوتبال"، دور رفت رقابت‌هاي سوپرجام اسپانيا شب گذشته ميان بارسلونا و اتلتيکو مادريد در ورزشگاه ويسنته کالدرون با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

به گزارش فارس،گل دقيقه 66 نيمار با ضربه سر که اولين گل وي پس از پيوستن به کاتالان‌ها است، گل اول بازي توسط داويد ويا براي تيم ميزبان را خنثي کرد.

ويا نيز در اين بازي اولين گل خود را براي باشگاه جديد و در مقابل باشگاه سابقش به ثمر رساند. دور برگشت اين مسابقه چهارشنبه آينده در ورزشگاه نيوکمپ برگزار خواهد شد.

حضور ليونل مسي در بازي برگشت به شرايط بدني وي بستگي خواهد داشت. ستاره آرژانتيني در نيمه بازي به دليل مصدوميت همسترينگ تعويض شد.

داويد ويا در اين مسابقه موفق شد در اولين شانس واقعي بازي با يک ضربه تمام کننده زيبا در دقيقه 12 اتلتيکو مادريد را پيش بياندازد. يک ضدحمله به پاسکاري هوشمندانه داويد ويا به آردا توران و بازگشت توپ به خودش و در نهايت به اولين گل بازي منجر شد.

بارسا مثل هميشه مالکيت توپ را در اختيار داشت اما براي خلق موقعيت گل و پشت سر گذاشتن دفاع بسيار خوب اتلتيکو تقلاي زيادي کرد. تعويض مسي در نيمه و آمدن فابرگاس به جاي او کار را براي بارسلونا سخت‌تر کرد.

 

نيمار که در دقيقه 59 به زمين مسابقه آمد توانست روي پاس دني آلوس با يک ضربه سر توپ را درون دروازه اتلتيکو مادريد قرار دهد و بازي را در دقيقه 66 به تساوي بکشاند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن