نیمار:

مسی بت من است

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_neymar-messi.jpgنیمار پس انجام اولین بازی خود برای بارسلونا با بیان این که رویاهایش پس از مدت‌ها به حقیقت پیوسته گفت، مسی بت اوست.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا، بارسلونا در دیداری دوستانه در لهستان برابر گدانسک به تساوی 2 بر 2 رسید. در این دیدار نیمار، مهاجم برزیلی جدید بارسلونا اولین بازی رسمی خود را برای آبی‌-اناری‌ها انجام داد.

او پس از پایان این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اولین بازی خود برای بارسلونا گفت: آروزهایم به حقیقت پیوست و بسیار خوشحالم که توانستم اولین بازی خود را برای تیم محبوبم انجام دهم.

مهاجم 57 میلیون یورویی بارسلونا درباره همبازی بودن با لیونل مسی نیز گفت: مسی بت من است و خیلی خوشحالم که با او همبازی هستم. او بازیکن بزرگی است و علاوه بر آن انسان بزرگی نیز هست.

 

مهاجم 21 ساله بارسلونا که قرار است چند روز دیگر در جام "خوآن گامپر" برابر سانتوس، باشگاه سابقش قرار گیرد درباره رویارویی با سانتوس می‌گوید: "بازی برابر سانتوس کمی برایم عجیب خواهد بود اما اکنون بازیکن بارسلونا هستم و تمام توانم را برای موفقیت این تیم به کار خواهم گرفت."

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن