اردن به ایران نه گفت!

b_150_100_16777215_00_images_1693-stadium_azadi.jpgفدراسیون فوتبال اردن درخواست همتای ایرانی خود برای برگزاری یک دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی فوتبال دو کشور در تهران را رد کرد.

به‌ گزارش ‌"همدان فوتبال"، چند روز پیش رسانه‌های اردنی از درخواست فدراسیون فوتبال ایران به اردن برای برگزای یک دیدار دوستانه با تیم‌ ‌ملی فوتبال این کشور در تهران سخن گفتند. قرار بود که این دیدار دوستانه در اواخر ماه می (خرداد) در تهران برگزار شود.

فدراسیون فوتبال اردن اعلام کرد با این درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه مخالفت کرده است.

اسامه طلال مدیر تیم‌ ‌ملی فوتبال اردن در گفت‌وگویی که با خبرگزاری پترا اردن داشت، در این زمینه گفت‌:  کادر فنی تیم‌ ‌ملی فوتبال اردن درخواست ایران برای برگزاری یک دیدار دوستانه را بررسی و با آن مخالفت کرد. مانع نخست برای برگزاری این دیدار دوستانه این بود که این بازی در فیفادی برگزار نمی‌شد. به همین خاطر امکان دعوت لژیونرها وجود نداشت. دلیل دوم برای رد کردن درخواست ایران این بود که بازی باید در تهران برگزار می‌شد و این هم چیزی نیست که کادر فنی بخواهد. البته باید این را هم گفت که درخواست بهترین تیم آسیا از اردن برای برگزاری یک دیدار دوستانه، اتفاق مهمی بود.

این اقدام فدراسیون فوتبال اردن در حالی است که فاصله زیادی بین فوتبال دو کشور وجود دارد. تیم ملی فوتبال ایران شانس نخست صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و اردن حتی در مرحله انتخابی هم حضور ندارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن