سرمربی تیم فوتبال شهرداری: مدیریت شهری در حوزه ورزش قهرمانی و محلات موفق عمل کرده است

b_150_100_16777215_00_images_82286594-71129546.jpgگل‌محمدی دارای مدرک مربیگری درجه آ آسیا و سابقه ٢٠ سال مربیگری در رده‌های مختلف سنی را در کارنامه ورزشی خود دارد.
به گزارش همدان فوتبال، او به دلیل شرایط بدنی و مصدومیت خیلی زود فوتبال را کنار گذاشت. پست او دروازه‌بانی بود و در تیم‌های استانی فعالیت می‌کرد.
به خاطر عشق و علاقه به فوتبال مربیگری را با تیم‌های پایه و مدرسه فوتبال شروع کرد و تنها مربی استان همدان است که در تمامی رده‌های سنی مربیگری کرده و بازیکنان زیادی را پرورش و تحویل فوتبال داده است.
از سال ٨٠ الی ٨٦ نزدیک به ٢٠ قهرمانی در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در سطح شهرستان و استان همدان کسب کرد.
چون همزمان سرمربی ٢ الی ٣ تیم بود در سال ٨٦ قهرمان لیگ مناطق و لیگ یک جوانان کشور شد و به لیگ برتر جوانان ایران به همراه تیم بهزیستی صعود کرد و همان سال با این تیم جوان قهرمان لیگ برتر بزرگسالان استان همدان شد و نماینده استان در لیگ دسته سوم کشور و در سال ٨٨ قهرمان لیگ دسته سوم کشور شد و به لیگ دسته دوم کشور راه یافت.
او همراه با باشگاه شهرداری همدان در سال گذشته در لیگ دسته ٢کشور در گروه الف با ٢٦ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت و اکنون این مسابقات را باید از سر بگیرد.
گل محمدی سال ٩٠ با انحلال تیم بهزیستی با درخواست باشگاه شهرداری همدان به این باشگاه رفت و آکادمی این باشگاه را تشکیل داد و به عنوان مسؤول آکادمی طی سه سال تیم‌های نونهالان و نوجوانان به لیگ برتر و تیم جوانان به لیگ یک جوانان کشور صعود کردند و تیم بزرگسالان را تشکیل داد و فصل ٩٣ قهرمان لیگ برتر استان شد و نماینده استان در لیگ دسته 3 کشور و طی دو فصل حضور در فصل ٩٤-٩٥ به همراه این تیم قهرمان لیگ سه کشور شد و به لیگ دسته دوم کشور صعود کرد که در فصل ٩٥_٩٦ هم تا یک قدمی لیگ یک پیش رفت که متأسفانه با تفاضل گل کمتر از صعود به لیگ دسته اول باز ماند.
وی در این باره می‌گوید: در این چند سال شهرداری در لیگ دسته دوم حضور دارد و خوشبختانه کلیه رده‌های سنی باشگاه شهرداری در مسابقات کشوری حضور دارد و به جرات میتوانم بگویم یکی از بهترین باشگاه‌های غرب کشور می‌باشد.
3d
shahrdari_fc's profile picture
shahrdari_fc
گل محمدی افزود: تیم شهرداری با تغییراتی که در فصل اخیر داشت نیم فصل اول جز مدعیان صعود بودیم و نتایج خوبی را گرفتیم ولی متأسفانه در نیم فصل دوم به دلایلی مانند نداشتن زمین تمرین،شرایط آب و هوایی (برف و باران) دیر شروع کردیم تمرینات نیم فصل به علت پرداخت نشدن قرارداد بازیکنان و عدم تقویت تیم به دلیل مشکلات مالی و مسائل حاشیه‌ای و داوری مسابقات نتوانستیم نتایج مناسبی را کسب نماییم و درصد صعود تیم‌مان خیلی ضعیف است.
وی بیان کرد: افتخارات باشگاه شهرداری توجه به بازیکنان جوان و بومی استان همدان می‌باشد و طی سال‌های گذشته درصد بالایی از بازیکنان را بومی‌ها تشکیل دادند این فصل هم با کادر فنی کاملا بومی و با ٨٠ درصد بازیکنان بومی با میانگین سنی ٢٤ سال پای به مسابقات گذاشتیم.
ضمن اینکه از عوامل بی حاشیه بودن این تیم بی توجهی به هیاهوی و حاشیه‌های فوتبال و توجه به مسائل فنی و پیشرفتی فوتبال است.
سرمربی شهرداری یادآور شد: متأسفانه فوتبال در غرب کشور و استان همدان در سال‌های اخیر به علت نداشتن منابع مالی و زیر ساخت‌ها مخصوصا در رده‌های پایه با افت همراه بوده و پیشرفت خوبی حاصل نشده است ولی استان همدان با بودن تیم‌های پاس و شهرداری و توجه به رده‌های پایه شرایط نسبتا مناسبی دارد.
وی با ترسیم آینده تیم شهرداری گفت: آینده باشگاه شهرداری به سیاست‌گذاری و هدف گذاری مسؤولان بستگی دارد که خوشبختانه طی سال‌های گذشته با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اسبق و شهردار فعلی و ورزشی آقای صوفی از ورزش قهرمانی و محلات اتفاقات خوبی در این دو بخش انجام گرفته و می‌توان به آینده امیدوار بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن