امتياز تيم را به پيشكسوتان بدهند تا خودمان يك كاري كنيم

مديرروستا: سقوط پاس به دسته سه را شنيدم كپ كردم

b_150_100_16777215_00_images_stories_kadre_fani_modir_rusta-2.jpgروز گذشته يك اتفاق باورنكردني در فوتبال رخ داد و پاس همدان (پاس سابق تهران) كه سابقه قهرماني در آسيا و ليگ برتر را دارد به دسته سه سقوط كرد.

به گزارش "همدان فوتبال"، روز گذشته يك اتفاق باورنكردني در فوتبال رخ داد و پاس همدان (پاس سابق تهران) كه سابقه قهرماني در آسيا و ليگ برتر را دارد به دسته سه سقوط كرد. در اين رابطه با علي‌اصغر مديرروستا بازيكن و مربي سابق پاس گفت‌وگويي انجام داديم كه باورش نمي‌شد چنين اتفاقي رخ داده است.

آقاي مديرروستا از پاس خبر داريد؟

خبر خاصي ندارم و فقط مي‌دانم در ليگ دو شركت مي‌كند و در اين حد مطلع هستم.

خبر داريد كه به ليگ سه سقوط كرد؟

جدي مي‌گوييد؟! كي؟! باورم نمي‌شود!

همين امروز (پريروز) مقابل شهرداري بم باخت و سقوط كرد.

خيلي ناراحت‌كننده است. بايد تاسف خورد كه چنين اتفاقي رخ داده و قهرمان ايران و آسيا به دسته سه سقوط كرده است. باور كنيد تا خبر را داديد من «كپ» كردم و باورم نمي‌شود.

احتمالا به زودي راه‌آهن و صبا هم به اين تيم خواهند پيوست چون استقلال اهواز هم در ليگ سه حضور دارد و تيم‌هاي باسابقه و قديمي يكي، يكي سقوط مي‌كنند.

شك نكنيد اين اتفاق رخ مي‌دهد و اين تيم‌ها نيز راه ديگر تيم‌هايي را مي‌روند كه در چند سال اخير سقوط كرده‌اند.

شما چند سال در پاس بازي كرديد؟

من هفت سال در اين تيم بازي كردم و دو سال هم سرمربي بودم.

از آن نسل هيچ كسي در فوتبال فعاليت ندارد و مثل پاس كه سقوط كرده، محو شده‌اند؛ چرا؟

اكثر آنها سمت مربيگري نرفتند و من هم كه رفتم چند مدتي است مربيگري نمي‌كنم. البته بهزاد غلامپور و مهدي تارتار فعلا فعال هستند.

ولي از آن نسل نيستند.

بله، از آن نسل نيستند ولي يك جورهايي پاسي محسوب مي‌شوند.

اميدي هست كه پاس به گذشته برگردد و ليگ برتري شود يا شايد منحل خواهد شد؟

بعيد مي‌دانم اين اتفاق رخ دهد. شك نكنيد كه با شرايط فعلي منحل خواهد شد. به يك شرط مي‌تواند به ليگ برتر برگردد كه تيم را به تهران بازگردانند و به دست پيشكسوتان بدهند تا آنها تيم را هدايت كنند. من شك ندارم كه پيشكسوتان بيشتر از ديگران به تيم كمك خواهند كرد. اين تيم كلي سابقه دارد و نبايد بگذارند منحل شود.

قبول داريد كه فرستادن اين تيم به همدان اشتباه بود و اين استان نمي‌توانست تيمداري كند؟

به هر حال هر استان و شهري به يك ورزشي علاقه دارد و حمايت مي‌كند كه دو سال اول خوب حمايت كردند ولي ديگر خبري از حمايت نبود و آنها فوتبال نمي‌خواستند.

مي‌توان امتياز تيم را بازگرداند؟

اين تيم هبه شده به خانواده شهداي همدان است كه نمي‌دانم بشود بازگرداند يا نه؟ به هر حال بايد اين اتفاق رخ دهد يا خود همداني‌ها همت كنند و تيم را به ليگ بازگردانند.

پاس جزو دو تيم ايران است كه سابقه قهرماني آسيا را دارد ولي الان بايد در ليگ سه حضور داشته باشد!

خيلي تاسف‌آور است. من خودم خيلي ناراحت شدم و سردرد گرفتم. واقعا چرا بايد تيم‌هاي باسابقه به اين روز بيفتند و يكي پس از ديگري سقوط كنند؟ اين را بايد مسوولان جواب بدهند.

منبع: سایت روزنامه گل - علی اصغر حسین زاده فر

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن