گرد و خاک پاسی ها در ورزشگاه نوبنیاد پارسه تهران!

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_logo.gifدر شرايطي تيم‌ فوتبال پارسه تهران در هفته بيست و پنجم ليگ يک با دو گل پاس همدان را شکست داد که اين بازي حواشي‌ فراواني داشت .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، تيم‌هاي فوتبال پارسه و پاس همدان در چارچوب هفته بيست و پنجم ليگ يک امروز بعد از ظهر در ورزشگاه نوبنياد به مصاف يکديگر رفتند .


در اين بازي پرحاشيه دو بازيکن تيم پاس همدان از داور کارت قرمز گرفتند و اخراج شدند. همچنين در دقيقه 68 مريخي سرپرست پاس همدان به دليل اعتراض‌هاي شديد از کنار زمين اخراج شد .


پس از اين اتفاق داور در يک صحنه براي پارسه اعلام پنالتي کرد که ناگهان مريخي سرپرست همداني‌ها از بيرون زمين به داخل دويد و تيم خود را 4 دقيقه از زمين بيرون کشيد.


البته پاسي‌ها دوست نداشتند تا بازي را ادامه دهند اما با اصرار اطرافيان و مسئولان برگزاري با دردسر به زمين برگشتند. اما اين پايان ماجرا نبود پس از اعلام پنالتي به نفع پارسه هواداران پاس همدان که به شدت به اين موضوع اعتراض داشتند وحتي يک در را از جاي خود درآوردند با نيروي انتظامي درگيري‌هايي پيدا کردند.


البته در حاشيه بازي امروز درب شيشه‌اي VIP به شدت دچار مشکل شد و حتي يکي از آنها شکست.


مسئولان تيم پارسه نيز امروز با نصب کردن پلاکاردي در وزشگاه نوبنياد خواستار آزادسازي 5 مرزبان که در گروگان اشرار پاکستان هستند شدند.

 

گفتني است با نظر مسئولان پارسه دکتر فريد زرينه به عنوان پزشک جديد اين تيم انتخاب شد.


نظرات   

 
+6 #1 ramii 1393-01-12 11:05
مرسی از برادرای بی طرف داور..................ترررررررررررر
در لیگ همیشه سبز یک
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن