پرسپولیسی ها نظاره گر بازی

الوندی ها درازکش شدند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_alvand_logo.gifدیدار تیم های نساجی مازندران و الوند همدان در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور  با حاشیه هایی همراه بود .

به گزارش "همدان فوتبال" فروزانی و محمد دایی دو مربی پرسپولیس امروز قبل از شروع تمرینات قرمزپوشان برای دیدن بازی الوند همدان و نساجی در چارچوب لیگ یک زودتر به ورزشگاه وطنی رفتند و حریف فردای خود را آنالیز کردند البته این دو مربی قبلا هم با نساجی همکاری می‌کردند.

قبل از تمرین امروز قرمزپوشان بازی نساجی و الوند همدان در چارچوب لیگ یک در ورزشگاه شهید وطنی به پایان رسید. به همین دلیل دست نشان که در ورزشگاه به عنوان سرمربی نساجی حضور داشت برخورد بسیار گرمی با پرسپولیسی‌ها برای دومین روز پیاپی داشت البته بهروان نیز در تمرین امروز پرسپولیس باز هم حضور داشت. بازیکنان نساجی نیز پس از بازی امروز در نیمه‌ای از زمین همراه با پرسپولیسی‌ها ریکاوری کردند.

 

*ناراحتی بازیکنان الوند همدان که به دلیل گل‌ خوردن در دقیقه 94 بازی مقابل نساجی نتیجه برد را با تساوی عوض کرده‌ بودند نیز سوژه بازیکنان پرسپولیس بود. این بازیکنان از شدت ناراحتی پس از تساوی مقابل نساجی روی زمین دراز کشیده بودند که برخی پرسپولیسی‌ها به آنها دلداری می‌دادند.

نظرات   

 
+1 #1 علی پژمان 1392-12-24 09:02
علی دایی برای الوند بد قدم بود زیرا بحران این تیم با بازی پرسپولیس شروع وسقوط الوند هم باحضور این آغا رقم خورد.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن