توهین بیانی نیا به همدانی ها و گریه های دروازه بان پاس

b_150_100_16777215_00_images_stories_akse_pesoneli_bazikonan_pass_gholamali_zad.jpgمحسن بیاتی نیا مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در بازی برگشت تیمش با پاس همدان در چارچوب رقابتهای پلی آف لیگ برتر به دلیل توهین به تماشاگران همدانی پس از اعلام پنالتی به سود این تیم، از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش "همدان فوتبال"، بیاتی نیا پس از سرنگونی داخل محوطه جریمه پاس همدان دچار مصدومیت شد و پس از مداوا توسط پزشکان در بیرون زمین، عکس العمل ناشایستی مقابل تماشاگران همدانی انجام داد که از دید محمدرضا منصوری کمک اول مسابقه پنهان نماند و بلافاصله این رفتار او را به سعید مظفری زاده داور بازی گزارش داد که موجب اخراج وی از زمین بازی شد.

چهار هزار تماشاگر از نزدیک نظاره گر این بازی در ورزشگاه شهدای قدس بودند که 200 نفر از آنان را طرفداران ذوب آهن تشکیل می دادند.

بیاتی نیا پس از اخراج از زمین به کادر داوری اعتراض کرد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، قهرمانی فرماندار همدان و تنی چند از مسوولان نظاره گر این بازی بودند.

دهکده تفریحی توریستی ورزشی گنجنامه حتمی تیم پاس در مرحله پلی آف بود.

پیراهن تیم ذوب آهن اصفهان در این مسابقه مشابه تیم بارسلونا بود.

در بین دو نیمه از سوی معاونت فرهنگی دستگاه ورزش استان حراست اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و خانواده شهید خانلر و پولکی تجلیل شد.

مسعود غلامعلی زاد پس از اخراج از زمین مسابقه در رختکن گریه کرد.

 

ذوب آهن اصفهان در مجموع دو بازی رفت و برگشت پلی آف لیگ برتر با نتیجه پنج بر سه پاس همدان را شکست داد تا در لیگ برتر باقی بماند

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن