جنگ پاسی ها با فوتبال نصف جهان

وقتي هنوز جاي اميد هست...

 

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_hamkaran_naser_nejad_22.jpgفردا بازي تيم‌هاي پاس همدان و ذوب آهن اصفهان در حالي برگزار مي‌شود كه راه صعود بر برای هر دو تیم باز است. در دور رفت که پاسی هاي مدعي چندان خوب ظاهر نشدند، تيم ذوب آهن با عملكرد مناسبشان حسابي حساسيت‌ها را در اين مرحله پلی آف بالا برده‌اند. البته بازي فردا بازی مرگ و زندگی به حساب مي‌آيد كه برحسب اتفاق برای پاس اهميت فوق‌العاده زيادي دارد. اين بازي آن قدر مهم است كه هواداران پاس را وادار می کند که ورزشگاه بروند و آن را از نزدیک ببينند.

به گزارش "همدان فوتبال"، پاس بازی دور رفت را با يك نتيجه تحقيرآميز به پايان برد، شاگردان خورشیدی با چهار گل از ذوب آهن شكست خوردند تا حسابي كارشان دشوار شود. با اين حال اين تيم در همان بازی دو گل زد تا اميدواركننده باشد. حالا اگر آنها بخواهند صعود كنند بايد حتما ذوب آهن اصفهان را با دو گل شكست دهند و اميدوار باشند تا ذوبی ها هم گلزنی نکنند.

 

در جبهه مقابل هم شاگردان محمود یاوری با شكست چهار بر دو يك پاس به نوعی شگفتي آفريدند، اگرچه آنها در این بازی دو گل خوردند اما در مجموع پيروزي روحيه‌بخش برابر پاس در بازی خانگی حسابي به كار اين تيم آمده است. اگر ذوب آهن بازي فردا خود را دو بر صفر واگذار كند آن وقت پاس به لیگ برتر صعود می كند. البته اين تيم در بازي عصر فردا همه یاران خود را در اختیار دارد اگر چه امکان دارد بیاتی نیا به دلیل سه اخطاره شدن سکونشین شود.

ذوبی ها در بازی دور رفت کلک پاس را در همان دقایق اولیه بازی کندند و شاید با استرس کمتری به میدان بروند هر چند کسب تساوی هم حکم صعودشان را تضمین می کند.

حالا بايد ديد با توجه به اما و اگرهاي موجود تيم پاس دوباره مي‌تواند جواز صعود به لیگ برتر را بگيرد يا نه؟

پاسی ها تا به حال نتوانسته يك تيم اروپايي را در جام‌جهاني شكست دهد. اين تيم تا به حال يك تساوي و چهار شكست برابر حريفان اروپايي‌اش داشته است. تنها تساوي به دست آمده اين تيم در جام‌جهاني برمي‌گردد به سال 2006 كه ساكروس‌ها برابر كرواسي به نتيجه دو بر دو رسيدند.

تیم های پاس همدان و ذوب آهن اصفهان در شرایطی فردا با یکدیگر صف آرایی خواهند کرد که تاکنون 21 بار در لیگ برتر با هم روبرو شده اند.

تیم های پاس و ذوب آهن اصفهان عصر فردا بیست و دومین بازی خود در رقابت های رودر رو را انجام خواهند داد و بازی فردا در چارچوب دور برگشت پلی آف لیگ برگزار خواهد شد.

ذوب آهن و پاس همدان تاکنون 21 بار در ليگ برتر به مصاف يکديگر رفته اند که در اين بين سهم ذوب آهن 7 برد و سهم پاس 4 برد بوده است ضمن اينکه نتيجه تساوي که 10 بار رخ داده است پرتکرارترين نتيجه ديدارهاي دو تيم بوده است.

نتیجه آخرین بازی جمعه گذشته به سود ذوبی ها پایان یافت و طبق سنت گذشته دو تیم، این بار پاسی ها برنده بازی هستند!

 

نظرات   

 
0 #1 aa 1392-04-04 16:48
به امید پیروزی :-*پاس عزیزمان
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن