آرام کردن تماشاگران توسط طلایی و یک گل به‌خودی مردود

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_alvand_Alvand_gol_sirjan91_IMG_4081.jpgدیدار تیم‌های فوتبال الوند همدان و گسترش فولاد تبریز با حواشی زیادی همراه بود.

به گزارش "همدان فوتبال"، این دیدار که بعدازظهر امروز در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد، با حواشی زیادی از جمله آرام کردن تماشاگران توسط طلایی و یک گل به‌خودی مردود همراه بود.

*پیش از آغاز بازی رضا طلایی‌منش مورد تشویق قرارگرفت.

*راننده اتوبوس تیم گسترش فولاد تبریز با لفظ "آقای راننده، آقای راننده ..." توسط تماشاگران همدانی مورد خطاب قرار گرفت و راننده نیز لبخند زد.

*رضا طلایی‌منش از مقابل جایگاه خبرنگاران نظاره‌گر بازی بود.

*در یک صحنه که تماشاگران رسول خطیبی را با الفاظ زشت مورد خطاب قرار دادند، رضا طلایی از آنها خواست که تنها تیم محبوب خود را تشویق کنند.

*تماشاگران در دقایقی از دیدار شعار "مهدی اسلامی، دوستت داریم ما، دوستت داریم ما" سردادند و دروازبان سابق تیم پاس را مورد تشویق قرار دادند.

*در بین دو نیمه دو دستگاه دوچرخه و سه دست لباس ورزشی که باشگاه الوند آن را درنظر گرفته بود، به وسیله برگه‌هایی که ابتدای بازی پخش شده بود در بین تماشاگران قرعه‌کشی شد.

*پس از تعویض سبزی، کاپیتان گسترش فولاد، بازوبند کاپیتانی بر بازوی علیرضا عبادی بسته شد.

*در یک صحنه توپ ارسالی توسط بازیکن الوند، به اشتباه توسط مدافع گسترش فولاد وارد دروازه اسلامی شد اما کمک داور این گل را به علت آفساید مردود اعلام کرد.

* پس از تعویض محسن خدابنده‌لو، کاپیتان الوند، بازوبند کاپیتانی بر بازوی سیدجمال معصومی بسته شد.

*تماشاگران در دقایق واپسین دیدار، تیم لیگ برتری شده گسترش فولاد تبریز را با شعار "سوراخ لیگ برتری" مورد خطاب قرار دادند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن