تداوم ناکامی های شهرداری همدان در لیگ یک فوتبال کشور

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1401.jpgتیم شهرداری همدان در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل چادرملو اردکان تن به شکست داد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا در این دیدار که عصر امروز/شنبه/ به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، تیم شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر برابر چادرملو اردکان متحمل شکست شد تا ناکامی های این تیم در لیگ یک ادامه یابد.
علی رستمی تک گل این بازی را در دقیقه ۸۵ برای چادرملو اردکان به ثمر رساند تا این تیم با ۳۴ امتیاز همچنان در جمع مدعیان صعود باقی بماند.
ترکیب تیم شهرداری همدان در این مسابقه را پرویز کریمی، ایمان رئیسی نسب، رامین آقالو، پیمان حشمتی، مسعود رمضانی، امیرحسین پورقاسمی، محمد بیرانوند، امیرحسین امیری، فردین نجفی، علی سبحانی و وحید سبزی تشکیل دادند.
تیم چادرملو اردکان با ترکیب حجت صدقی، سیروس صادقیان، سعید محمدی‌فر، پوریا بالی لاشک، علی خدادادی، محمدابراهیم رضازاده، میلاد محسنی، رضا دهقان، علی طاهران، رضا محمودآبادی، رضا مسلمی در این دیدار حاضر شد.
شهرداری همدان نیز سومین باخت پیاپی خود را در هفته های اخیر به دست آورد تا همچنان به روند عدم نتیجه گیری خود در این مسابقات ادامه بدهد.
شاگردان جمشیدیان هفته آینده میهمان چوکا تالش هستند و چادرملو نیز باید از خیبرخرم آباد پذیرایی کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن