پاس همدان در اندیشه فرار از قعرجدول لیگ ۲

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_pas401.jpgهفته دهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی امروز /چهارشنبه/ در شهرهای مختلف کشور ادامه می‌یابد که تیم پاس برای فرار از قعرجدول گروه یک محکوم به پیروزی مقابل میهمان خود پانیک تالش است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، دیدار ۲ تیم پاس همدان و پانیک تالش از ساعت ۱۴ امروز به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی شهر مریانج آغاز خواهد شد.
دیداری که برای هر ۲ تیم با توجه به حضورشان در قعرجدول بسیار حایز اهمیت است و تیم پیروز میدان می‌تواند فاصله خود را از خطر سقوط بیشتر کند.
پاسی‌ها هم اکنون از ۹ بازی صاحب ۱۰ امتیاز هستند و در جدول ۱۳ تیمی گروه یک مسابقات رتبه دهم را در اختیار دارند و تیم پانیک تالش نیز تنها با چهار امتیاز در رتبه دوازدهم جدول جای گرفته است.
در واقع نماینده تالش به نسبت پاس اوضاع مطلوبی ندارد و با این شرایط هر ۲ تیم برای کسب سه امتیاز این مسابقه گام به میدان خواهند گذاشت.
مشکلات مالی بلای جان پاس
تیم پاس با گذشت ۹ هفته از مسابقات لیگ ۲ همچنان درگیر مشکلات مالی است و سپردن امور به بخش خصوصی نیز نتوانسته دغدغه‌های اصلی این تیم را رفع کند.
بدهی‌های مالی ادوار گذشته به کمیته انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال سبب شده تا همچنان پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته باقی بماند و امکان صدور کارت بازی برای بازیکنان باقی مانده پاس وجود ندارد.
از سوی دیگر پرداخت تنها ۱۵درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان با سپری شدن ۹ هفته از مسابقات و در آستانه نیم فصل موجب نارضایتی آن‌ها شده است و جالب اینکه هنوز درصدی از قرارداد سرمربی، سرپرست و برخی عوامل تیم نیز پرداخت نشده تا شرایط روحی خوبی بر این تیم حاکم نباشد.
پرداخت تنها پانزده درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان با سپری شدن ۹ هفته از مسابقات و در آستانه نیم فصل موجب نارضایتی آن‌ها شده است و جالب اینکه هنوز درصدی از قرارداد سرمربی، سرپرست و برخی عوامل تیم نیز پرداخت نشده تا شرایط روحی خوبی بر این تیم حاکم نباشد.
برخی طلبکاران تیم پاس نیز همچنان به دنبال دریافت حق خود از این باشگاه هستند و همه روزه بر شاکیان این باشگاه افزوده می‌شود که البته همگی از سال‌های قبل طلب دارند.
مدیریت بخش خصوصی که به صورت پیمانی اداره باشگاه پاس را در اختیار گرفته نیز با وجود تلاش‌های فراوان، کاری از پیش نبرده و همچنان مشکلات پابرجا است.
امیدهای کمرنگ برای صعود
اتفاق‌های تلخ هفته‌های اخیر تیم پاس و عدم حضور این تیم مقابل ایمان سبز شیراز در هفته نهم باعث شد تا از جمع مدعیان صعود فاصله بگیرد.
پاسی‌ها هفته قبل به دلیل تامین نشدن درصد قراردادهای مالی بازیکنان و امتناع آن‌ها از سفر، سه بر صفر برابر ایمان سبز شیراز بازنده اعلام شد تا از کورس صعود جا بماند.
همین مساله موجب شد تا پاس با ۱۰ امتیاز به رتبه نهم جدول سقوط کند و نه تنها از جمع مدعیان صعود فاصله بگیرد بلکه حالا برای فرار از سقوط تلاش کند.
برجای ماندن مشکلات مالی سبب جدای مهدی سلگی و صابر محسن دوست مربیان بدنساز و دروازه بانان پاس از این تیم شد و با گذشت هفته‌ها از شروع مسابقات، هنوز کارت بازی نفرات سرشناس این تیم همچون نادر هوشیار صادر نشده است.
با وجود اینکه چهار بازی تا نیم فصل مسابقات باقی مانده است، بسیاری از بازیکنان باسابقه پاس ساز جدایی سرداده و خواستار خروج از این تیم هستند.
مدیران باشگاه پاس نیز در صورتی که توان پرداخت بیش از ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان را نداشته باشند، طبق قانون آن‌ها می‌توانند قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرده و آزادانه به تیمی دیگر ملحق شوند.
پانیک تالش تیم بدون برد لیگ
تیم پانیک تالش که نخستین فصل حضورش در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را برگزار می‌کند، در هشت بازی انجام داده خود موفق به پیروزی نشده است.
این تیم در هشت هفته اخیر صاحب چهار تساوی و چهار شکست شده و توان برد مقابل حریفان را نداشته است.
آن‌ها در این مسابقات پنج گل زده و ۱۰ گل خورده داشته‌اند تا با چهار امتیاز تیم در رتبه دوازدهم جدول سیزده تیمی گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار بگیرند.
پانیک در انتهای جدول وضعیت خوشایندی ندارد و بنابراین پیروزی در برابر تیم پاس اگرچه جایگاه دوازدهمی این تیم را تغییر نمی‌دهد اما فاصله خود را با تیم‌های بالاتر نزدیک خواهد کرد.
نماینده استان گیلان که برای نخستین بار به همدان سفر می‌کند، در ۲ بازی اخیر خود تن به شکست داده‌اند و از وضعیت خوبی در جدول برخوردار نیستند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن