صعود تاریخی شیران شهرداری هگمتانه؛

تحقق یک رویا در فوتبال دیار الوند/ شهرداری همدان یکه تاز شد

b_150_100_16777215_00_images_shahrdari111.jpgتیم فوتبال شهرداری همدان در یک شب رویایی توانست در تبریز با تساوی برابر تیم فوتبال علم و ادب به صورت مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.
 شب گذشته مردم همدان و فوتبال دوستان این دیار تا سحرگاهان از صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور سرمست بودند و به خوشحالی می‌پرداختند.
هر همدانی که کوچک‌ترین علاقه‌ای به رشته فوتبال داشت و یا حتی قلبش برای سربلندی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین می‌تپید از صعود تاریخی تیم فوتبال شهرداری همدان خوشحال بودند.
تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل با درایت عباس صوفی شهردار ورزش دوست همدان که ریاست هیئت فوتبال استان همدان را برعهده دارد با انتخاب رضا طلایی‌منش مربی با دانش و کارکشته فوتبال همدان دست به کار بزرگی زد.
وجود مدیریت باتجربه در رأس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان روح‌الله وجدی‌هویدا نیز آرامش خوبی را در کنار تیم فوتبال شهرداری همدان فراهم کرد.
رضا طلایی منش که سابقه صعود با تیم فوتبال الوند همدان را بیش از یک دهه گذشته در کارنامه داشت، این بار برای رقم زدن دومین صعود قدم به فوتبال شهرش گذاشت در کنار طلایی‌منش کادر فنی باتجربه و با دانش مجید بی گم جانی، مصطفی کاشی، حمید یادگاری و محمد بیات خیال رضا طلایی منش را راحت کرد.
اردوی بیش از ۳۰ روزه تیم فوتبال شهرداری همدان در دانشگاه آزاد اسلامی باعث شد تا این تیم با قدرت قدم به رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بگذارد.
تیم فوتبال شهرداری همدان را با قطعیت می‌توان یکی از تیم‌های کم هزینه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور معرفی کرد که در گروه الف با حضور تیم‌های متمول و قدرتمندی نظیر ویستاتوربین تهران، مس نوین کرمان، سپیدرود رشت، امید گناوه، علم و ادب تبریز توانست با قدرت در صدر جدول این گروه قرار بگیرد و جواز صعود مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب کند.
وجود بازیکنان با غیرت و با تعصبی نظیر حسین کاظمی، میثم زمانی، پیمان حشمتی، ساسان جعفری کیا، آرمین طلایی‌منش، محمد بیرانوند، محمد عباس تبار، امیرمحمد نسایی، امیرحسین سوری، امیرحسین پورقاسمی، مهدی خلج، هادی موثق، علی فرهانی، مجید شعبانی، محمد صابری زاده، علیرضا مالمیر، امیر ابراهیم بیگی، محمد بالاوند، سید امیر ناصر الدینی، حسین قادری، حامد میرزایی و جوانان با انگیزه‌ای و آینده‌داری نظیر علی آزادی، مهدی قائم‌پناه، صالح وفایی، احسان ترابی، محمد کریمیان، محمد همایی، پارسا چهاردولی، مبین سوری، نیما بختیاری همه و همه اتحاد و همدلی بی بدیلی را در تیم فوتبال شهرداری همدان ایجاد کرد.
کادر اجرایی یک دست در رأس آن سرپرست دلسوز و کارکشته مجتبی وثوقی، پزشک با دانش تیم فوتبال شهرداری همدان فرهاد سلطانی، تدارکات زحمتکش علی سماوات و محمدرضا بهرامی صفت مدیر رسانه توانمند باعث شد تا تیم فوتبال شهرداری همدان در کادر اجرایی خود بدون مشکل یک فصل رویایی را پشت سر بگذارند.
فوتبال دیار هگمتانه بعد از سال‌ها روزهای تلخی که پشت‌سر گذاشت با صعود تیم فوتبال شهرداری همدان یک روز تاریخی برای فوتبال دوستان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین ثبت شد تا بالاخره روزهای خوش هم به همدانی‌ها چشمک بزند.
شب گذشته تیم فوتبال شهرداری همدان به مصاف علم و ادب تبریز رفت در این دیدار بازی هوشمندانه و کاملاً فنی شاگردان رضا طلایی‌منش باعث شد تا این با یک تساوی ۴۸ امتیازی شود و به صورت مستقیم جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال را برای همدانی‌ها کسب کند.
حالا نوبت برنامه‌ریزی برای فصلی سخت در کارزار لیگ دسته اول فوتبال کشور بوده مدیریت ارشد شهرداری همدان، شورای شهر و سایر مسئولان و مدیران دیار الوند باید از امروز با برنامه‌ریزی دقیق تیمی قدرتمند را راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور کنند، بی شک تداوم حضور در کارزار سخت لیگ دسته اول فوتبال کشور کاری است که تنها با برنامه‌ریزی ممکن بوده و از همین امروز باید مسئولان دست به کار شوند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن