نبرد همسایه‌های لیگ ۲ در روز ناخوشی پاس

b_150_100_16777215_00_images_0x686461f1cc268b77_0.jpgهفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی فردا /شنبه/ در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که پاسی‌ها در بابلسر دیدار دشوار مقابل شهدای این شهر دارند.
هر ۲ تیم در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که هفته گذشته در برابر حریفان خود تن به شکست دادند و حالا با ۲۵ امتیاز در کنار یکدیگر در نیمه دوم جدول ایستاده‌اند.
پاس با شکست غیرمنتظره خانگی مقابل شهیدقندی یزد از کورس مدعیان خارج شد و به رتبه نهم جدول گروه ب سقوط کرد و شهدای بابلسر نیز با شکست پرگل برابر مس شهربابک به رده دهم افتاد.
حالا هر ۲ همسایه جدول گروه ب لیگ ۲ شده‌اند و باید برای فرار از وضعیت نامطلوب پایین جدول به امتیاز برسند.
بازی رفت ۲ تیم در همدان با نتیجه ۲ بر صفر به سود پاس رقم خورد اما شرایط دیدار برگشت بسیار متفاوت است.
اعزام تیم بدون سرمربی
پاسی‌ها پنجشنبه گذشته در شرایطی عازم بابلسر شدند که علی قربانی سرمربی این تیم به دلیل عمل نکردن مسوولان به تعهدات مالی، حاضر به همراهی تیمش نشد.
بهمن طهماسبی دستیار اول کادر فنی پاس نیز شب گذشته در اعتراض به بی‌توجهی‌ها همدان را ترک کرد.
کادر فنی تیم پاس نسبت به پرداخت نشدن درصدهای مالی اعضای تیم اعتراض دارند.
علی قربانی سرمربی تیم پاس نسبت به این بی‌توجهی واکنش نشان داد و افزود: تنها ۳۵ درصد به تیم پرداخت شده در حالیکه مسابقات روبه اتمام است.
علی قربانی سرمربی تیم پاس نسبت به این بی‌توجهی واکنش نشان داد و افزود: تنها ۳۵ درصد به تیم پرداخت شده در حالیکه مسابقات روبه اتمام است.
با این حال تیم پاس علاوه بر اینکه ماه‌ها بدون سرپرست اداره شده است، حالا سرمربی و دستیار اول این تیم نیز حاضر به همراهی نیستند.
با این وجود پاسی‌ها بدون سرمربی باید به مصاف تیم شهدای بابلسر بروند مگر اینکه مسوولان بتوانند او را مجاب به حضورش در بازی کنند.
جایگاه امن ۲ تیم
بررسی جدول رقابت‌های گروه ب لیگ ۲ نشان می‌دهد که هر ۲ تیم پاس و شهدای بابلسر باتوجه به اختلاف امتیاز با تیم‌های حاضر در منطقه سقوط، با خطر افتادن روبه رو نیستند مگر اینکه بازی‌های باقی مانده را با باخت سپری کنند و تیم‌های قعرنشین بتواند با بردهای پیاپی از این جایگاه عبور کنند.
۶ بازی تا پایان رقابت‌های لیگ ۲ باقی مانده و در آن ۶ هفته بعید است که تیم‌های قعرنشین بتوانند فاصله ۱۲ امتیازی را برای رسیدن به پاس جبران کنند.
در واقع این شرایط به نوعی بازی‌های باقی مانده پاس را تشریفاتی می‌کند مگر اینکه نماینده همدان در تلاش برای ارزیابی شانس خود برای رسیدن به پلی آف باشد که بعید به نظر می‌رسد.
اختلاف ۱۱ امتیازی تا نفت امیدیه تیم دوم جدول گروه ب، شرایط را برای رسیدن به پلی آف بسیار دشوار و حتی غیرممکن کرده است مگر اینکه پای معجزه در کار باشد.
با این اوصاف پاس امسال بقا در لیگ ۲ را برای چندمین سال پیاپی تجربه می‌کند و قرار نیست تغییر ایجاد شود.
پاس امسال بقا در لیگ ۲ را برای چندمین سال پیاپی تجربه می‌کند و قرار نیست تغییر ایجاد شود.
همین وضعیت نیز برای شهدای بابلسر صدق می‌کند و این تیم نیز برای ماندن در لیگ ۲ در حاشیه امنیت قرار دارد و بعید است با خطر مواجه شود.
پاس در صورت برتری در بازی مقابل شهدای بابلسر ۲۸ امتیازی می‌شود و صعود چند پله‌ای در گروه ب خواهد داشت و در مقابل، شهدای بابلسر نیز در صورت برد پاس چنین وضعیتی را پیدا می‌کند.
تساوی در دیدار ۲ تیم تغییری در جایگاه شهدای بابلسر نخواهد داشت اما شاید رتبه پاس با یک پله صعود همراه شود.
دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز شنبه به میزبانی ورزشگاه شهدا بابلسر برگزار می‌شود.
آرمان خدمتگذار به همراه میلاد قنبری و وحید صفری داوران این مسابقه هستند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن