رکورددار گل نخوردن فوتبال بانوان ایران: پایان لیگ را اعلام کنید

b_150_100_16777215_00_images_zBanoo.jpg
زهرا خواجوی گلر نهاوندی که به تازگی تمرینات انفرادی خود را در مازندران آغاز کرده است، گفت: هر لحظه ممکن است مریض شوم اما برای رسیدن به هدفم باید گاهی ریسک کنم.

به گزارش "همدان فوتبال"، زهرا خواجوی، رکورددار گل نخوردن لیگ برتر فوتبال بانوان ایران به مسابقات لیگ اشاره کرد و گفت: فصل خیلی خوبی داشتیم چون سطح لیگ بالاتر رفته بود و بازیکنان انگیزه زیادی داشتند به گونه‌ای که برخلاف گذشته قهرمان از قبل مشخص نبود. علاوه بر این بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شده بودند و رقابت جذابی بین آنها وجود داشت. برای من هم سالی همراه با موفقیت بود.

او در مورد شکستن رکورد گل نخوردن فوتبال ایران در آخرین بازی نیم فصل اول بین تیم‌های وچان کردستان و شهرداری بم گفت: به جرات می‌گویم که آن مسابقه پراسترس‌ترین و یکی از بهترین بازی‌های زندگی من بود که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم چون برایم از حساسیت خاصی برخورار بود و می‌توانست سرنوشت زندگی من را تغییر دهد که همین اتفاق هم افتاد.  

تمرین انفرادی در مازندران

خواجوی در مورد وضعیت تمرینات خود در شرایط تعطیلی مسابقات ورزشی گفت: کرونا زندگی همه را مختل کرده است و به مشکل خورده‌ایم. در حالی که فوتبالیست‌ها باید در فضای باز تمرین کنند، به خاطر شرایطی که پیش آمده در خانه هستیم. البته یک هفته است که به مازندران آمده‌ام و با مربی خصوصی تمرین می‌کنم. هرچند خطراتی دارد و هر لحظه ممکن است، مریض شوم اما برای رسیدن به هدفم باید گاهی ریسک کنم.

پایان لیگ را اعلام کنید

دروزاه بان تیم وچان کردستان(تیم دوم جدول رده بندی) در مورد ادامه لیگ برتر یا اعلام پایان مسابقات بیان کرد: احترام به بانوان و تعطیلی لیگ آنها قبل از لیگ مردان خیلی خوب بود. بانوان اردوهای پیش فصل خاصی ندارند و به دلیل شیوع کرونا دو ماه در خانه مانده‌اند در نتیجه ادامه دادن فصل ممکن است به آنها و حتی فصل آینده مسابقات آسیب بزند. به نظرم بهتراست لیگ را تمام کنند.

او در مورد رقابت تیم وچان کردستان با شهرداری بم برای قهرمانی گفت: تیم ما دوم جدول است اما به نظرم سلامتی خیلی مهم‌تر از کسب مقام قهرمانی است. از آنجایی که همه تیم‌ها هزینه کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند جدول را با همین نتایج به پایان برسانند. جایگاه تیم‌ها در نیم فصل اول همین بود و چهار بازی باقی مانده هم تاثیری در رتبه بندی آنها ندارد.

دروازه بان خوب کم داریم

خواجوی در مورد وضعیت دروازه‌بانی در بخش بانوان اظهارکرد: دروزاه‌بان خوب در کل دنیا کم است و در ایران هم اینگونه است. بچه‌های هفت یا هشت ساله‌ای که به سمت فوتبال می‌آیند، دنبال گل زدن هستند و یا شجاعت دروازه‌بانی را ندارند به همین دلیل بیشتر در پست‌های مهاجم و هافبک بازی می‌کنند. با این وجود سطح گلرهای لیگ بانوان از بازیکنان بالاتر است.

این دروزاه‌بان در مورد احتمال لژیونر شدن خود گفت: در این مورد هنوز به صورت قطعی تصمیم نگرفته‌ام اما احتمال لژیونر شدنم زیاد است. پیشنهادهایی دارم که اگر قطعی شود اعلام می‌کنم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن