نمایندگان فوتبال همدان در اندیشه جبران ناکامی

b_150_100_16777215_00_images_36411.jpgهفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی از امروز در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که نمایندگان همدان به دنبال جبران امتیازهای از دست رفته و بازگشت به جمع مدعیان هستند.
 تیم شهرداری همدان امروز در گچساران به مصاف نفت و گاز این شهر می‌رود و پاس دیگر نماینده همدان نیز فردا یکشنبه پذیرای سردار بوکان است.
هر ۲ تیم همدانی هفته گذشته برابر حریفان خود به تساوی دست یافتند تا از صدر جدول فاصله بگیرند و حالا به دنبال جبران امتیازهای از دست رفته هستند.
شهرداری با سرمربیگری «طلایی منش» تا به اینجا چهار امتیاز از ۲ بازی کسب کرده و تیم پاس نیز از همین تعداد بازی به ۲ امتیاز رسیده است.
با این حال هر ۲ تیم تاکنون بدون باخت مسابقات لیگ ۲ را پیش گرفته‌اند اما تساوی‌ها باعث شده تا از صدرجدول فاصله بگیرند.
شهرداری همدان یک برد تا صدرنشینی
تیم شهرداری همدان برای بازگشت به صدر جدول می‌تواند چشم به سه امتیاز دیدار امروز مقابل گچساران داشته باشد.
مصاف امروز سپیدرود رشت و ویستا توربین تیم‌های اول و دوم گروه یک، این فرصت را به شهرداری همدان داده تا با پیروزی مقابل گچساران به صدر برسد.
در صورتی که شهرداری بتواند امروز پیروز میدان باشد و در مقابل ۲ تیم سپیدرود رشت و ویستا توربین به تساوی برسند، شهرداری صدرنشین می‌شود.
شاگردان طلایی منش هفته قبل برابر مس نوین کرمان در حالیکه می‌توانستند پیروز میدان باشند، در دقیقه ۸۶ گل تساوی را دریافت کردند تا در حسرت برد ارزشمند باقی بمانند.
شاگردان طلایی منش هفته قبل برابر مس نوین کرمان در حالیکه می‌توانستند پیروز میدان باشند، در دقیقه ۸۶ گل تساوی را دریافت کردند تا در حسرت برد ارزشمند باقی بمانند.
البته اعتقاد نداشتن داور بازی به پنالتی بحث برانگیز دقایق پایانی مسابقه هم باعث شد تا شهرداری از این دیدار خانگی تنها یک امتیاز کسب کند ضمن اینکه یک گل شهرداری در این دیدار هم مردود اعلام شد.
حالا تیم تحت هدایت طلایی منش درصدد پیروزی در بازی امروز و بقا در جمع مدعیان صعود است.
گچساران حریف دردسرساز
نفت وگاز گچساران همواره جزو حریفان سرسخت نمایندگان فوتبال همدان به شمار رفته و دردسرساز بوده است.
این تیم تحت هدایت «جهانگیر جعفری» از مربیان با سابقه لیگ ۲ توانسته تا به اینجا با یک پیروزی و یک تساوی، سه امتیاز کسب کند و در رده پنجم گروه یک قرار بگیرد.
آن‌ها نیز به دنبال بازگشت به جمع مدعیان بالای جدول هستند و شکست در بازی هفته قبل مقابل سپیدرود رشت باعث شده با تلاش بیشتر به دنبال جبران ناکامی باشند.
جهانگیر جعفری به خوبی می‌داند که پیروزی در بازی خانگی تیمش را به صدرجدول نزدیک می‌کند و براین اساس دوست ندارد سه امتیاز مهم بازی را از دست بدهد.
گچساران امروز حریفی سرسخت برای شهرداری خواهد بود و به سادگی امتیاز از دست نمی‌دهد.
طلایی منش: دیدار امروز سخت است
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان نیز در این باره گفت: امروز دیدار سختی برابر نفت و گاز گچساران داریم ضمن اینکه مسیر طولانی و دشوار را برای دیدار با نفت و گاز گچساران طی کرده‌ایم.
رضا طلایی منش افزود: نفت و گاز در گچساران حریف جنگنده و سختکوشی بوده و در فصل‌های گذشته نشان داده در خانه سخت امتیاز از دست می‌دهد بنابراین خود را برای یک بازی سخت آماده کرده‌ایم.
وی با اشاره به شرایط تیم شهرداری گفت: مجید شعبانی و آرمین طلایی‌منش ۲ بازیکن تاثیرگذار ما به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارند اما سایر بازیکنان آماده رویارویی با حریف هستند.
طلایی منش با بیان اینکه برای کسب امتیاز راهی گچساران شده‌ایم، افزود: برای ما فرقی نمی‌کند در خانه بازی کنیم یا خارج از خانه چرا که در هر شرایطی به دنبال کسب پیروزی و امتیاز هستیم.
وی با تاکید بر نحوه درست در چیدمان مناسب کادر داوران گفت: امیدواریم داور همچون دیدار گذشته ما برابر مس نوین کرمان که یک گل سالم را مردود کرد و پنالتی صد در صد را هم نگرفت در نتیجه تاثیرگذار نباشد.
طلایی‌منش افزود: انتظار داریم از همین هفته‌های نخست سازمان لیگ نظارت خود را بر لیگ دسته دوم فوتبال کشور افزایش دهد.
برد سردار، خواسته هواداران پاس
تیم پاس نیز فردا یکشنبه در حالی میزبان سردار بوکان است که هواداران فوتبالدوست همدانی انتظار پیروزی را دارند.
پاسی‌ها در ۲ بازی گذشته با وجود موقعیت‌ها نتوانسته‌اند به پیروزی برسند و تنها ۲ تساوی حاصل تلاش شاگردان «مهدی پاشازاده» بوده است.
این ۲ تساوی اگرچه از دیدگاه هواداران قابل پذیرش نیست اما برخی مشکلات در این تیم باعث شده تا بازیکنان نیز به لحاظ روحی و روانی با مشکل مواجه شوند.
هواداران تیم پاس سال‌ها در حسرت صعود این تیم مانده‌اند و حالا آن‌ها انتظار دارند تیمی که مهدی پاشازاده هدایت آن را برعهده دارد، نتایج در حد یک تیم مدعی باشد.
پیروزی مقابل سردار بوکان تا حدودی می‌تواند پاس را در حاشیه امن قرار دهد و آن‌ها را به صدر جدول نزدیک کند.
بلاتکلیفی در مدیریت بلای جان پاس
این روزها بلاتکلیفی در ارکان مدیریت باشگاه پاس باعث برهم زدن آرامش در این تیم شده است.
امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه هنوز حکم مدیریتی خود را دریافت نکرده و همین مساله باعث شده تا وی نیز با انتقاد از این شرایط، تهدید به کناره گیری کند.
با وجود ۲ هفته از شروع مسابقات، هنوز هیچ یک از بازیکنان پاس درصدهای مالی خود را براساس وعده‌های از قبل داده شده، دریافت نکرده‌اند.
با وجود ۲ هفته از شروع مسابقات، هنوز هیچ یک از بازیکنان پاس درصدهای مالی خود را براساس وعده‌های از قبل داده شده، دریافت نکرده‌اند.
بسیاری از بازیکنان نیز با تداوم این وضعیت خواستار فسخ قراردادهای مالی خود هستند.
امیر عظیمی در حالی عنوان مدیرعاملی باشگاه پاس را یدک می‌کشد که او نیز هنوز حکم رسمی دریافت نکرده و مشخص نیست چه آینده‌ای در پیش و روی این تیم خواهد بود.
۲ تساوی و نارضایتی هواداران
تیم پاس در ۲ بازی اخیر خود با وجود موقعیت‌های گلزنی به تساوی بدون گل رسیده است و تیم بدون گل زده لیگ ۲ لقب گرفته‌اند و با ۲ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند.
عدم تمرکز مهاجمان پاس در زدن ضربات پایانی باعث شده تا موقعیت‌های پرشماری را به خصوص در بازی قبل مقابل شهرداری بم از دست بدهند.
این وضعیت امتیازگیری باعث نارضایتی هواداران نیز شده است و آن‌ها توقع دارند تیمی که برای لیگ یک بسته شده، در نتیجه گیری نیز موفق عمل کند بنابراین بازی مقابل سردار بوکان می‌تواند بهترین فرصت برای رهایی از انتقادها باشد.
سردار قعرنشین
تیم سردار بوکان حریف پاس در بازی فردا /یکشنبه/ همچنان در قعرجدول قرار گرفته است و در ۲ هفته اخیر موفق به پیروز و حتی به ثمر رساندن گل نشده است.
سرداری‌ها در هفته نخست به دلیل تکمیل نبودن مدارک خود از سوی سازمان لیگ نقره داغ شدند و بازی آن‌ها مقابل شهدای بابلسر برگزار نشد.
شاگردان حسین خطیبی در هفته دوم نیز با سه گل مقابل مس شهربابک شکست خوردند تا علاوه بر تثبیت جایگاه مس، سردار به قعرجدول سقوط کند.
حالا مصاف پاس با قعرنشین جدول تنها با پیروزی برابر این تیم مهمان می‌تواند خوشایند انبوه هواداران پاس باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن