نبرد همسایه های ناکام

b_150_100_16777215_00_images_01117630.jpgتیم های شهرداری همدان و شهرداری بم که هفته قبل برابر حریفان خود متحمل شکست تلخ شده اند، فردا /سه شنبه/ در هفته ششم لیگ دسته 2 فوتبال کشور مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

به گزارش همدان فوتبال، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته ششم گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور تیم شهرداری همدان فردا سه شنبه مهمان همتای خود شهرداری بم است.

شاگردان هادی گل محمدی هفته قبل با شکست تلخ برابر پاس همدان به نوار ناکامی های خود در لیگ دسته 2 ادامه دادند و ظرف 2 هفته اخیر همچنان موفق به کسب امتیاز نباشند.

یک برد ، 2 تساوی و 2 شکست سبب شد تا شاگردان هادی گل محمدی تا رتبه هفتم جدول تنزل یابند و در آستانه قعرنشینی در گروه سه که یازده تیم رقابت دارند، قرار بگیرند.

نماینده فوتبال همدان در پنج بازی اخیر خود تنها چهار گل به ثمر رسانده تا ضعف گلزنی این تیم مشهود باشد ضمن اینکه با دریافت پنج گل مشکل دفاعی آنها نیز آشکار است.

تیم تحت هدایت هادی گل محمدی تا به اینجا نتوانسته انتظارات را برآورده کند هر چند باشگاه با پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان به تعهدات خود عمل کرده است.

** مصدومیت بلای جان شهرداری

تیم شهرداری همدان با وجود تنها 5 هفته از رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور ، سه بازیکن کلیدی خود را از دست داده است.

میلاد باقری مدافع موفق این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف به احتمال فراوان تا نیم فصل قادر به همراهی تیمش نیست.

داود اژدری سنگربان اصلی شهرداری نیز از ناحیه پا دچار مصدمیت است و حضور دوباره او در ترکیب اصلی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

علیرضا شاهسوند دیگر مدافع باتجربه شهرداری همدان نیز مشابه مصدومیت اژدری را دارد و بازگشت دوباره او به ترکیب اصلی نیز مشخص نیست.

** ضعیف ترین خط دفاعی لیگ مقابل شهرداری همدان

شکست پرگل 6 بر صفر شهرداری بم مقابل پالایش آبادان در هفته گذشته لیگ 2 باعث شد تا نماینده بم با بحران در خط دفاعی مواجه شود.

هم اینک حریف شهرداری همدان ضعیف ترین خط دفاعی گروه سه لیگ دسته 2 را با 10 گل خورده در اختیار دارد.

بمی ها تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور نشان داده اند که تیمی غیر قابل پیش بینی هستند.

آنها در شرایطی هفته قبل در مقابل میزبان خود پالایش آبادان متحمل شکست سنگین 6 بر صفر شدند که یک هفته قبل از آن تیم بعثت کرمانشاه را در بازی خانگی با چهار گل مغلوب کردند.

این تیم به همان اندازه که در خط دفاع ضعیف عمل کرده است، در گلزنی به مراتب موفق بوده و به دنبال جبران شکست هفته قبل در بازی فردا مقابل شهرداری همدان است.

شهرداری بم هم اینک با چهار بازی و 5 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری همدان در رده هشتم جدول قرار دارد و شهرداری همدان با همین تعداد امتیاز رتبه هفتم را در اختیار گرفته است.

** برنامه بازی های هفته ششم - سه شنبه 18 مهر

شهرداری بم - شهرداری همدان - 14:45

گیتی پسند اصفهان - بعثت کرمانشاه - 15:00

نفت امیدیه - کیمیا فرایند قم - 15:15

خیبر خرم آباد - پالایش آبادان - 15:15

پاس همدان - شهرداری فومن - 15:15

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن